tirsdag 10. april 2012

Passion for ProMarkers 144


Da var det på tide med en ny oppgave hos Passion for PromMarkers. Denne gangen er temaet
"white on white".
Så da håper jeg mange hiver seg på utfordringen og skal bli moro å se resultatene. 
Letraset sponser fin premie - et ProMarker stempelsett! 

Motivet jeg har brukt er fra wee stamps. Jeg hadde ikke mye hvite papirer så det ble hvit kartong og hvit bølgepapp samt rammer fra Kort og godt. Svirlene er dies og blomstene er fra Wild Orchid Craft.
*********************************************************************************

I want to participate on Wild Orchid Craft chalennge and they have a theme "things with wings" and my bird image have wings :)

10 kommentarer:

  1. Så flotte farger og nydelig med swirlsene. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Dette var virkelig sart og vakkert!:))
    Ida

    SvarSlett
  3. Dette kortet er bare nyyydelig. Likte veldig godt den hvite bølgepappen, og motivet er jo bare helt herlig.
    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Så nydelig dette kortet er. Hvitt på hvitt er lekkert. Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett
  5. so beautiful heidi.the little birds are so sweet and gorgeous pretty details :D

    xx coops xx

    SvarSlett
  6. That is a beautiful card Heidi!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  7. Lovely card! Thanks for joining us at WOC!

    Regards Malin

    SvarSlett
  8. Nydelig, Heidi! Det er jammen stilig med sånne reine kort. Kanskje jeg må prøve meg på promarkers etter hvert.... Det blit så fint når du gjør det.

    SvarSlett
  9. Rett og slett nydelig Heidi! Så lekkert det ble med de fargene:)
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Lekkert kort i hvit Heidi! Og jeg bare digger det nydelige motivet!!! Såååå søtt! :) Klem

    SvarSlett