lørdag 17. mai 2008

Norge i rødt, hvitt og vått!

Denne Lo'en har jeg laget etter en utfordring på Papirgleder. scrap eller sannhet heter den og det var Rønnaug som ga oppgaven. Jeg har scrappet for første gang i formatet 6 x 12 og det var kjempegøy. Blått skulle fargene være, jeg har brukt for det meste blått! Ble en enkel og koselig LO, synes jeg selv! Bildet er av min sønn Leon og hans fetter Håvard.



Etter korsspilling gikk vi hjem og jeg fikk skiftet til litt penere tøy. Faktisk kjole i dag! Det ble til og med opphold en halv time og en venn av oss tok dette bildet av familien Rahm i hagen vår. Det er så koselig å ta bilder av hele familien og det er desverre altfor sjeldent vi spør andre om å gjøre dette - men i dag klaffet det!

Hurra - det er 17. mai i dag. Gratulerer Norge! Beklager overskriften, men jeg kunne ikke dy meg! I dag har det snødd, regnet og blåst på østlandet. Jeg gikk sammen med min sønn i 2.klasse toget og jeg hadde strømpebukser, bukser, ullundertøy, ullgenser og en jakke jeg trodde var vantett på meg. Det var den ikke! I tillegg satt jeg oppi min vinterpose som er foret med ull. Bena var den eneste plassen jeg var tørr og varm. Ikke særlig pyntet heller, i slikt vær. Tror det er undertøyet som var penest i dag - for der er det i hvertfall litt blonder! På bildet sitter min sønn bakpå rullestolen min og jeg har lånt ei lita frøken som varmer bena sine inni posen sammen med meg! Hun heter Juni!


4 kommentarer:

  1. stakkars dere som fikk en så våt og kald dag.familiebildet av dere ble jo så koselig.likte godt skissa de.fikk lyst til å prøve meg på det formatet selv:-)

    SvarSlett
  2. Så kjempefin den LO'en blei. Dette må du gjøre flere ganger. :)

    Og bildene gav jo et bra inntrykk av dagen. Koselig familiebilde og bildet fra toget er jo litt av en dokumentasjon ;)

    SvarSlett
  3. Så ut som en guffen 17 mai. Men flotte bilder og kjempeflott familiebilder. Dere får spørre andre oftere, for kjekt å ha slike minner;) Og kjempeflott LO. Digger formatet og synes også det er et kjekt format.

    SvarSlett
  4. Våt og kald 17.mai ser det ut til ja, huff of huff..Bbrrrr!
    Godt du hadde en varm og god pose med plass til søte og kalde små prinsesser :-)
    Kjempeflott LO!
    Det blir nok flotte Loer til albummet av denne 17.mai'en oxo kjenner jeg deg rett!

    SvarSlett