onsdag 2. juni 2010

Mitt siste bidrag til sukkersøtt!


Snufs, Sukkersøtt legges ned og jeg som har vært en trofast gjest der noen år synes det er litt leit. Men, det kan jo hende noen tar over?

Her er mitt bidrag. Har brukt mitt nyeste stempel som er veldig fint og jeg har brukt kartong og mange forskjellige Tim holtz papirer samt laget blomst med knapp og brukt andre kjøpe blomster. Et veldig rosa og brunt kort dette. Jeg har fargelagt motivet med Promakers. Prøver å få til sjateringer og synes det er veldig morsomt samtidig som det er litt vanskelig! Men, øvelse gjør mester.

Har i løpet av de siste seks dager vært på forelesnings jobb (dags kurs) i Stjørdal (tok fly) samt i Kristiansand (kjørte egen bil). Jeg er egentlig veldig sliten men fornøyd også. En forelesning igjen og noen av pengene jeg tjener skal gå til ny pc. Tror det blir en Macbook fra Apple? Vi får se. Har en forelesning igjen og den skal heldigvis foregå i Oslo. Det er bare en halv time med bil dit og det er en lettelse.

10 kommentarer:

  1. All grunn til å være fornøy, og kjempegøy å ha et slikt mål å tjene penger til. Kortet ditt er kjempefint. Vi sees snart. Gleder meg.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort i nydelige farger. Nydelig fargelagt motiv.
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  3. Så flott kort Heidi...nydelige farger du har brukt og denne hjemmelagde blomsen er bare skjønn!!!

    Hva er det du studerer da? Det har jeg ikke fått med meg!!
    Skal du på Mjøs-treff?

    klem fra Angella

    SvarSlett
  4. Se der er det flotte kortet du laga på besøk hos meg.Det er bare så nydelig.Flott fargelagt.Du får det jo så flott til!Og rosa/brunt er en flott kombinasjon.Håper du får lada batteriene fort igjen :-)

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert kort, Heidi:O) Liker farge kombinasjonen, nydelig design. Søtt motiv, og du har fargelagt nydelig.
    Ha en trivelig torsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, Heidi!! Herlig motiv og nydelig fargelagt!

    SvarSlett
  7. Hi Heidi,
    Thanks for your kind comment about my tutorial. Your card is stunning. Love the colours & papers you used. Hope you'll join us at PFP this week.
    Hugs,
    Andie xx

    SvarSlett
  8. Hei Heidi,
    tusen takk for i går; kjempehyggelig å treffe deg :-) Har studert bloggen din og ser du lager så mye fint, så nå har jeg lagt meg til som følger hos deg :-)
    Ha en fin dag i solen; gleder meg alt til neste gang vi treffes !
    Klem
    Turid

    SvarSlett
  9. Dette var et søtt kort. Rosa og brunt er så nydelig sammen. Laget forresten et kort selv i de fargene nettopp...

    SvarSlett
  10. Nydelig kort. et søtt stempel som du har fargelagt kjempeflott. Takk for i går. Det var utrolig hyggelig. Koste meg masse. Ha en fin uke. Klem Nina

    SvarSlett