søndag 21. november 2010

Rødt og hvit julekort

Dere blir sikkert lei av denne masseutleggelsen av bidrag - men, skal jo reise om noen dager og må bare få ut bidragene mine. Synes det blir så dumt å legge mange bidrag sammen når man bruker Mr. Linky derfor blir det ett bidrag om gangen - dette blir det siste innlegget mitt i kveld altså. Promise!!!

Et rødt og hvitt julekort som skal til to utfordringer:
1)Sketchy colours vil se røde og hvite julekort
2)DT Renate i Vintage utfordringsbloggen vil se blomster og snøkrystaller sammen!

I dag har vi forresten vært og kikket på båtmesse i stedet for alle andre messer som også går i dag. Vi konkluderte ganske fort at de nye båtene var både større og finere enn vår båt men at vår båt faktisk har mer karisma og er praktisk nok i massevis og at det jammen er kjekt å kunne ha den båten vi har i mange år fremover. Jeg krabbet meg inn i en 37 fots Marex båt og den var ganske så fin. Har nok slått borti beinet mitt på noe underveis for da jeg kom meg tilbake igjen i stolen min så jeg blodstripa etter meg der jeg hadde krabbet og tåa mi var ganske blodig gjennom sokken. Da var det på tide å dra!!!!!
:=)

10 kommentarer:

  1. Uff da, Heidi, det hørtes ikke bra ut, håper du har fått stoppet blødningen og plastret igjen nå. Av og til greitt å innse at det faktisk duger bra det man alt har, ja :-) Fornuftig det.
    Dette kortet er jo også så flott, veldig til produktivitet på deg nå da, rent imponert, jeg ! Flotte ark, koselig motiv og akkurat passe pynt; kjempeflott julekort.
    Klem T.

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt å se at i allefall noen er produktive, så bare legg ut du he he. Flott julekort med "nostalgisk" følelse:)
    Godt å høre at noen er fornøyde med det de faktisk har og ikke bare MÅ HA det nyeste og beste....for det er jo ikke sikkert det er det beste;) Dumt at du skadet tåa di. Håper den blir fort bra og at det ikke var en båt med hvitt teppe i.......;)
    Må bare si enda en gang at jeg er kjempe misunnelig for at du skal til NY, koz deg kjempemasse:)

    SvarSlett
  3. Heidi! This is too cute as well. I love the red and white coilour scheme.
    Hugs
    Kylie
    (PS - I have candy on my blog if you are interested)

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott julekoert Heidi. Og så lekkert det ble i bare rødt og hvitt!!!
    Nydelig bilde på dette bidraget her og, og det er så vakkert med den nydelige røde blomsten på her.

    Takk for at du deltar i min oppgave hos Vintageutfordring.

    Klem Renate

    SvarSlett
  5. This is a wonderfull christmascard!
    hugs Nicolet

    SvarSlett
  6. Håper tåa di har blitt bra. Nydelig julekort. Koselige papirer og motiv:)

    SvarSlett
  7. Ingen fare, vi blir ikke lei kan du skjønne:)
    Nyyyydelig julekort dette også. Riktig god julestemning!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  8. Lekkert julekort..
    Nydelig satt sammen, og flott motiv.
    Håper foten er bedre..
    Klem fra kaia

    SvarSlett