fredag 22. juni 2012

Sommer = bryllup

Sommer er virkelig bryllupstid og da jeg nylig fikk bestilling på et bryllupskort så laget jeg et vintage eller kanskje shabby chic bryllupskort - klarer ikke helt å skille de to stilartene i teori:)

Jeg vil delta i to utfordringer med kortet mitt:
1)Card and scrap - bruk roser (og jeg har to roser og flere andre blomster på kortet)-
2)Anonyme scrappere - sommerlig tema (og da er jo bryllup midt i blinken)

Og med disse ordene reiser jeg på ferie! Det er kun kattene og fiskene og mannen som er hjemme neste uke. Jeg skal til min søster på sørlandet med ungene og kanskje blir det en tur i Dyreparken også:)

God sommer alle sammen:)

7 kommentarer:

  1. Nydelig, elsker hvor lyst og fint alt er. Lekker pynt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Så vakkert dette kortet ble Heidi :-) Kos deg få sørlandet med familien :-)

    SvarSlett
  3. For et nydelig bryllupskort Heidi, lekre og delikate farger!
    God St.Hans!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. wow this is fantastic heidi.stunning vintage image and your design is beautiful :D

    xx coops xx

    SvarSlett
  5. Nydelig! Herlige farger og lekker pyntet.
    Kos deg på ferie.

    Klem, Gro

    SvarSlett
  6. Nyydelig! Herlig skjønt dekorert kort! :) Lykke til i Card and Scrap utfordringen "Bruk roser"! Takk for din deltakelse!

    God sommer!

    Klemmer, Hege

    SvarSlett
  7. Super flot kort.

    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett