fredag 7. mars 2014

Et strandkort med motiv fra Grapic 45

Nå savner jeg vår og sommer og derfor falt valget på nye strand ark sist jeg shoppet scrappeutstyr.
Dette motivet er hentet fra et ark fra Grapic 45. Det er flere motiv på arket.
Kortet laget jeg til ei venninne som hadde bursdag i dag. Tenker hun også savner sommer og strand:)

I dag er det 93 dager siden det var sol i Oslo men i morgen er det faktisk meldt sol ute og ca 7 dager. Best vær fra morgen av. Så da skal jeg ut og sitte i solveggen og spise appelsin og løse kryssord. Ønsker dere alle en god helg:)

Jeg ønsker å delta på følgende utfordring med kortet mitt:
Trykkpressa - rødt og hvitt
Wild orchid challenge:  Wings and things  (butterflies on my card)

5 kommentarer:

  1. Så fint kort du har laget, kjenner lengselen etter sol, vår og sommer..
    Det blé sol i dag, herlig etter mange dager med snø, regn og tåke.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Lekkert sommer kort til din venninne:)
    Håper du koste deg i sola i går.
    Kanskje den titter frem i dag også.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Tack för att du är med och tävlar hos oss på WOC!

    Kram Malin ♥

    SvarSlett
  4. so stunning heidi.gorgeous design and colours and i love the vintage image :D

    xx coops xx

    SvarSlett