torsdag 28. februar 2008

Hærlig vinterferie på sørlandet

Vi hadde vinterferie fra 18.- 23. februar og dagene brukte vi på Sørlandet. Hærlige dager og veldig mye varmere i Arendal enn her på Kløfta. Ungene storkoste seg. En dag gikk de på skøyter, men det var så varmt og isen smeltet og de ble ganske våte av vannet på isen.

Solveggen ble flittig brukt, så ruslet vi rundt og kikket etter blåveis og løvetann. De eneste jeg fant var disse som var i blomsterbedet. Men, vakre var de!

Og dere - hvis dere finner på å få akutt øretrøbbel så er Havblikk øresenter i Arendal stedet. Skummelt med leger som roter inni hodet ditt (kjennes det ut som) men ører kunne de faktisk veldig mye om og jeg fikk akutt hjelp. Det syntes familien var fint for da sluttet jeg å si "hæ" hver gang de snakket til meg.....

Takk for en fin vinterferie til min søster og hennes familie.

2 kommentarer:

  1. hei storesøster.koselig blogg du har laga deg.og med flotte bilder. Ja det var veldig koselig å ha besøk av dere i vinterferien.fikk oss en fin tur på skøytebanen.men det var mange tomme pepsi max flasker som måtte pantes etter ferien...:)gleder meg til du legger ut flotte kort og skisser.
    klem fra lillesøster

    SvarSlett
  2. Jo da, Salvie! Mange tomme Pepsi Max flasker etter ferien, det er jo det mest familievennlige (og det vi liker best!!!).

    Koselig å være på ferie hos familien min igjen! Hærlige vårdager i sør!

    SvarSlett