tirsdag 22. april 2008

Petter er hjemme igjen - yuippii!!!!!!


Etter 14 dager borte kom pusegutten Petter tilbake igjen. Han bare mjauer og klager. Der han var hvit i pelsen tidligere er han nå grasort og han lukter olje og bilverksted! Han er suten, veldig tørst og tynn. Men han er glad og det er jammen vi også! I kveld skal jeg scrappe igjen, for nå er han her og da klarer jeg å slappe av igjen! Bildet av Petter og meg ble tatt forrige år på denne tiden! Han er virkelig mors pusegutt!!!!


Jeg er bare så glad og lykkelig nå.........

3 kommentarer:

  1. SÅ KJEKT at han er tilbake. Kos masse med han og for han godt. Det ser nå ut til at han veit hvor han hører heime :)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ jeg ble så glad da jeg så at pusegutten har kommet seg hjem! Garasjedører som plutselig blir stengt er skumle saker for kattepuser! Men tipper jeg rett overlever dere litt oljedunst i noen dager nå som dere kan kose og kose og kose med Petter.

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Så utrolig godt å høre at han har kommet tilbake, jeg ble skikkelig glad da jeg leste det og så det flotte bildet av dere to. han er virklig en flott katt.

    Nå kommer han sikkert til å holde seg hjemme leeeenge...

    Klem fra Synnøve

    SvarSlett