mandag 2. mars 2009

Jeg har laget kort til min pappa!




I'm going to give this card to my father. His birthday is today! I will meet him on thursday and give him presents and card. I have used a stamp from gcs artstamps and it's a very cute boy and a frog in the stamp. I have painted it with distress ink and i found the motiv a little bit difficult to paint - it took some time to make it! I will join the challenge at cute card thursday this week and i have an animal on my card - a little green frog!
Min far har bursdag akkurat i dag og jeg har gjort ferdig kortet hans på dagen hans. Burde jo ha sendt det i posten men han kommer hit på torsdag og derfor får han få det da. Har ikke lagd det helt ferdig men vet ikke helt hvordan jeg skal fullføre kortet. Tenker på å lage små tags (ssånne avlange) og har gratulerer på den ene og kanskje navn og alder på den andre. Det tror jeg at jeg må sove på - så helt ferdig er det nok ikke. Men, det er ikke så mye som gjenstår!

Jeg har vært på kurs hos Anita Hagen lørdag som var. Våknet egentlig med hodepine kl. 06 om morgenen og tok en ibux. Noen timer senere dro jeg avgårde til Ski og hodepinen økte veldig! Da det var på tide å dra hjem tror jeg at jeg hadde migrene. I hvertfall dunket venstre side av hodet voldsomt og jeg hadde solbriller på hele veien hjem og var kvalm. Gikk rett til sengs hjemme og var ikke bra før neste dag. Men, jeg prøvde å få med meg litt maleteknikk på kurset og jeg har jo aldri malt bakgrunner og prøvd å lage skygger. Tror jeg må trene enda mer på akkurat det - men føler alikevel at jeg har kommet meg et skritt videre i riktig retning. Dette fine motivet kjøpte jeg på Minnehjørnet og det er et stempel fra gcs artstamps. Falt veldig for motivet! Anita er en kjempeinspirerende kursleder og hun hadde alltid så gode kommentarer og hjelp når man selv trodde at "løpet var kjørt" og motivet måtte kastes. Jeg har ikke montert motivet jeg malte på kurset men skal nok gjøre det ganske snart. Det som er viktig er at man koser seg med denne flotte hobbyen og at man lager kort fra hjertet! Tror nok pappa'n min kommer til å like bursdagskortet og jeg gleder meg til å gi det bort!
cute card thursday har de en utfordring hvor man skal ha dyr med på kortet. Det er jo en liten frosk med på dette kortet og derfor passer det bra å delta på utfordringen!

9 kommentarer:

  1. Welcome to Cute Card Thursday! Thanks for joining in with this beautiful card. Lol Lynn ♥

    SvarSlett
  2. Det var et skikkelig koselig kort. Og motivet er jo bare nydelig:)

    Lurte litt på hvorfor det var så stille fra din front i helga, men kurs på Ski forklarer jo masse;)

    Men det hørtes lite kjekt ut med hodepine på sånne opplegg. Håper den holder seg langt unna i tida framover :)

    Jeg sitter på jobb og burde gjort helt andre ting enn dette, men nå var det så stille her at jeg sniker meg innom bloggverdenen ei lita stund :)

    SvarSlett
  3. beautiful card, the boy with the frog is very cute! I am sure your father will love this!
    Thank you for joining in the CCT challenge, have a great day! Debx

    SvarSlett
  4. rigtig flot kort og et sødt stempel

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott kort du har laget!!:)

    SvarSlett
  6. Åååå, jeg er såå glad i dette motivet! Kortet er nydelig!!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  7. Kortet var nydelig, din pappa blir sikkert glad. Jeg vil gjerne komme innom din blogg flere ganger og legger derfor deg i min bloggliste. Fant deg via STM sin blogg.

    SvarSlett
  8. Hei Heidi! Dette motivet og kortet er kjeme fint synes jeg.Så faktisk motivet i butikken på treffet i helgen...hadde lyst å kjøpe det men jeg kan jo ikke male så jeg fant ut at det ikke var noe lurt likevel!;)Men kortet er kjempe nydelig! Og takk for sist, HELGEN VAR BARE HELT SUPER!En vitaminin insprøytning for sjelen og scrappegleden!!:)Klem

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte kort! Nydelig fargelegging av stempeltrykkene.:D

    SvarSlett