søndag 3. mai 2009

Skissedilla bidrag!


Jeg måtte bare hive meg rundt i ettermiddag da den nye skissen kom - og her er mitt bidrag til denne ukens oppgave. Bildene er tatt i 2004 og jeg har mange flere slike svanebilder som skal scrappes. Godt er det, for jeg har fått en eksklusiv dies til min revolution, en svane dies, og den må jo brukes. Men, fikk ikke svane diesen inn i denne skissen. Men det kommer flere muligheter som sagt!


Nå må jeg si natta! Klokken er såvidt passert midnatt og jeg skal opp tidlig og få barn på skolen.

16 kommentarer:

  1. Nydelig Lo.

    Har veldig sansen for din måte å scrappe på, noe jeg ike selv får til. Lekkert med enkle oppsett som får frem bildene max mulig.

    SvarSlett
  2. Så nydelig. Herlig bokstaver i tittelen og blomster ranken passet jo bra her.

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. Så nydelig. De fargene og bildene er jo bare så fine. Skal bli morro å se svanediesen også. Lurer på om jeg ikke må bruke den skissa til noe...

    Ha en fin dag! Her går det i bursdagsforberedelser.

    SvarSlett
  4. Hei

    Så utrolig nydelig!

    Klem
    Tonje

    SvarSlett
  5. Så skjønne farger på denne LOen!:) Perfekt i stil til tema i bildet! En kjempe søt LO synes jeg!:)

    SvarSlett
  6. Nydelig side. Alfabetet du har brukt passer så godt til bildene og den pene blomsterranken. Gleder meg til å se flere svanesider.

    SvarSlett
  7. Så nydelig LO. Du er virkelig flink! Bildene dine kommer så godt frem. Tenkte å hive meg rundt på denne jeg også, men da kan jeg jo ikke sitte her.....

    SvarSlett
  8. Ååhhh...Så nydelig...

    SvarSlett
  9. kanon lækker layout, så nydelige detaljer

    SvarSlett
  10. Kjempeflott LO :-)
    Svaner er vel de skjønneste skapninger på jord.
    Gleder meg til å se svane-diesen i bruk.

    SvarSlett
  11. For en herlig side, likte tittelen :-)
    Håper du har det fint!
    Har du sett vår nye blogg?
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  12. Glemte å kommentere at jeg digger QK alfabetet du har brukt her og kvisten med blomster på...med den røffe rivingen blir den både røff og søt!JA jeg liker denne LOen utrolig godt altså!:) Også må jeg takke for at du som den første har lagt inn kommentar hos meg!;) Setter stor pris det du har skrevet om LOene mine og ikke minst det om barna "våre"...;)Hihi! KLEM

    SvarSlett
  13. Å den var var nydelig!! :)

    SvarSlett
  14. Denne var kjempeflott.. Fargene og oppsettet fanget oppmerksomheten med en gang. Lekkert!

    SvarSlett
  15. Heidi
    Anita
    !!!

    Denne
    var
    helt
    fantastisk
    nydelig!!!

    SvarSlett
  16. OI denne var flott! UTrolig flott oppsett og bildene er nydelig;-)

    SvarSlett