fredag 2. oktober 2009

Lillestrøm scrappemesse for to helger siden!







Her er endelig en liten stemningsrapport fra Lillestrøm scrappemesse! Jeg var der både på dagen og på kvelden. Fikk handlet litt ja (blakk nå!). Så traff jeg mange jeg kjente i bloggverdenen men som jeg aldri hadde møtt før. Angella var en av dem. Hun presenterte seg så søtt og jeg trodde hun sa hun het "ango" i bloggverdenen, men mine ører var ikke veldig åpne for jeg var ganske så forkjøla og hadde ligget hele uka med feber. Da jeg spurte henne forsiktig om navnet igjen og hun sa "Angella" fikk jeg helt bakoversveis og det ble en koselig klem! Javisst kjenner jeg deg igjen, Angella! Vi pratet lenge og jeg fikk noen flotte pedagogiske råd som handlet om barn og lærevansker (vår sønn driver med utredning for dysleksi). Takk for at du er sånn et varmt medmenneske Angella!

Ellers traff jeg "toto og tutu", Wenche, Scrappa Torill, Ullpurka og mange flere jeg ikke husker navnet på nå. På kvelden satt vi og scrappet og spiste sjokolade (det var lørdag!). Jeg scrappet sammen med Hege (bestevenn på blogg) og Laila (hun har ikke blogg - enda!). Veldig koselig og takk til alle som kom bort og sa hei! Det er noen ganger litt lettere å kjenne igjen meg i mengden av alle fotgjengere. Nei, nå er det på tide og legge seg forresten! Natta folkens!

3 kommentarer:

  1. Som alltid veldig koselig å møte deg!!!
    KLEMS!!

    SvarSlett
  2. Høres ut som du hadde en utrolig flott helg:):)

    SvarSlett
  3. Hei
    Nå er jeg endelig kommet ned fra Trysil fjellet. Utrolig gøy å ha med seg ungene på fjelltur...De sutrer hele veien opp og så er de plutselig så fornøyde når de er kommet på toppen:)

    Ja, det var virkelig koselig å treffe deg på messa... og jeg traff flere som ikke hadde kjent meg igjen. Så nå har jeg endret på profilbildet mitt:)

    For all del ikke gi deg med skolen...purr på! Noen enkle tester skal finne ut om han har problemer eller ikke.

    Vi må treffes en gang...Ski-treffet er vurdert, men jeg vet ike om jeg i det hele tatt får tid da min mann skal på seminar den helga...Og jeg som hadde virkelig lyst!

    klem Angella

    SvarSlett