fredag 15. januar 2010

En blå LO - bonus oppgave STMN


Vi hadde to helt nydelige og veldig varme uker i skifte juni/juli forrige år og guttene orket ikke å gjøre mye fysisk lek her hvor vi bor. Da monterte Tore vannsprederen på trampolinen slik at de kunne drikke og kjøle seg ned. De snudde på sprederen også og hoppet på trampoline mens den sprutet på dem. Det var bare så morsomt og deilig for to gutter på 8 år.

Fargen blå var et naturlig valg her -og jeg hatt tatt inn litt andre farger også. Nå lengter jeg etter grønne plener og litt varme igjen.

12 kommentarer:

  1. Ser du er i det blå hjørnet i kveld..;) Dette var en herlig LO! Liker det bildet her så godt! Ser virkelig at gutta koser seg! Fargene er klare å fine i arket og det gjenspeiler du i LOen din....og det vasset jo veldig godt med bølgepapp her da...Du tror jo at jeg ikke liker det du...er bare det at jeg ikke er så flink til å bruke det selv.. ;) Herlig gutte kort nedenfor her også! Gøy at Leon synes det er stas å gi bort kort du har laget til sine venner! :) PS: Savner oppdatering i barnas blogg..vet jo de produserer innimellom da... ;) GOd natt klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Hei Heidi,
    sommerlig og kjempefin LO!
    Nydelige farger..ble i godt humør av lekende barn på bildet:-) Bringer frem gode sommerminner altså.
    Syns det er fint ute om dagen..bare -8 grader i dag. Men savner sommeren litt når jeg ser på dette bildet her:-)
    Ha en strålende helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Sommerlig og frisk denne ja.
    Herlig bilde som virkelig gjør at jeg gleder meg til sommeren bare mer og mer.
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  4. wow såååå nydeligt layout, lækre farver og design

    SvarSlett
  5. Så deilig med en sommerLO midt på vinteren. Helt nydelig bilde og oppsett.

    Tusen takk for awrden. Den var det ordentlig koselig å få. Kjekk overraskelse en lørdagskveld. Er ganske så trøtt og tung i hue etter to intense døgn i lag med en flott gjeng med konfirmanter.

    Kjekt på leir og veldig kjekt å komme heim att til familien. Men hadde visst trengt noen timer helt aleine først;)

    Skal få på plass en blogginnlegg om den saken i løpet av morradagen, tenker jeg.

    Kos deg i helga!

    SvarSlett
  6. Flott med brune/beige innslag sammen med det blå;)

    SvarSlett
  7. Å...kunne ønske vi hadde noen av de varegradene nå jeg. :)

    En flott og leken LO. De "blomsterstilkene" var lekre. Gjorde LO'en veldig leken og fin.

    Takk for et flott og blått bidrag. :)

    SvarSlett
  8. Så herlig og BLÅ denne var ! Ser ut som guttene koser seg, og det skjønner jeg godt. Herlig oppsett!

    SvarSlett
  9. For en glad og herlig blå LO!
    Ser ut som de to koste seg her ja, og det skjønner jeg godt i den varmen vi hadde de få dagene i sommer;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  10. Flott pyntet. Liker kjempegodt disse greinene.
    Så flink du er til å delta. Supert!!

    SvarSlett
  11. Det ser ut for at guttene har det skikkelig morsomt. En ren og enkel LO, men allikevel så full av detaljer. Nydelige detaljer. Veldig fint oppsett.

    SvarSlett
  12. Det ligger noe til deg i bloggen min. Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett