lørdag 30. april 2011

Jul i april!

Selvsagt måtte jeg jo lage julekort i april og disse tre kortene er laget litt spredt utover måneden men publiseres nå (legger bare ett ut på bloggen min men alle tre er sendt til hjertebodens juleblogg). Det er hjertebodens utfordring som har julekortutfordring året rundt og det er faktisk veldig koselig! Så, utenom å lage ferdig dette kortet i dag lørdag 30 april så har dagen inneholdt både selvangivelseskriving, jeg har låst meg ute (Leon forlot huset og låste alle dørene) og jeg ante ikke hvor Leon var. Han hadde ikke med telefon og så gikk min mobil tom for batteri. Så, fikk noen timer på verandaen i det fine været (og det hadde jeg egentlig ikke tid til!). Så sluttet dagen heldigvis koselig med meg og Laila (pink lady) på kino i Lillestrøm. Gosh, det er lenge siden jeg har sett voksenfilm på kino. Blir som regel kun barnefilmer på meg sammen med Leon, he he.

Ha en god natt og i morgen (eller kanskje når du leser dette) så er vi jammen kommet til mai måned! Hurra!!!!

4 kommentarer:

  1. Kjempe flott julekort Heidi :-)Så søtt dette motivet er :-) stilig med de små bjellene :-) Koselig med jente tur på kino :-) Håper filmen var bra :-) 1 mai om 38 minutter ;-) God natt Heidi :-)

    SvarSlett
  2. Er det ikke deilig å klare tre hver måned ? Rakk det også selv, men selvangivelsen derimot.. Flotte kort du har laget, Heidi, veldig flott fargerlagt det blå Hänglar motivet du hadde, nydelige farger også.
    Sees vi på fredag ? Ha en god uke først.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  3. Takk for en kjempe koselig tur på kino Heidi!! Måtte bare innom bloggen før jeg hopper i seng:-) Så fint mønster ark, bilde og charms. Og det hjerte er fra NELLIE SNELLEN? Må nok ha den, ja:-)
    Nattaklem fra meg:-)

    SvarSlett
  4. Flott julekort, deilig å være ferdig med dem for april.
    Kjedelig å bli låst ute da, men godt det var sol opp i all elendigheten;)
    Håper dere kosa dere på kino og at filmen sto til forventningene.
    Nå er det mai, kos deg.
    Klem Sissel

    SvarSlett