søndag 30. oktober 2011

Båten er på plass i hagen!




For to dager siden kom båten på plass i hagen. Det var en litt slitsom tur for Tore som måtte kjøre båten fra Son  klokken 6 om morgenen i stummende mørke for å møte kranbilen i Oslo hvor båten ble tatt opp. Tore måtte virkelig stole på GPS for det var ikke mulig å se noe rundt seg i det hele tatt den første halvannen timen. Måtte bare legge ut noen bilder av båten der den henger i lufta. Og huset vårt ser plutselig litt lite ut eller er det båten som er for stor? Tror jeg må tenke litt på akkurat det:)

Var veldig spennende å se på når båten ble heiset på plass. Fra hekken til husveggen er det 4 meter og båten er 3.20 meter bred på det bredeste. Men det gikk bra. Så nå slipper gubbeluren å reise til og fra Son for å sjekke båten om vinteren og så kan det ordnes og pusses på båten uten å måtte reise langt for å gjøre akkurat det.

I dag er det søndag og jeg fargelegger Bildmålarna motiv. De er bare så skjønne de motivene men også litt spesielle slik at jeg føler for å fargelegge litt mer dust. Må øve meg litt. Håper dere andre har hatt en bra helg.

1 kommentar:

  1. Herlig Julekort med Mimosa dette her! Liker motivet v eldgi godt og brukte det også mange ganger på julekort ifjor, men må nok låne det i år også! ;) Digger arkene også nydelige! :) Jeg har også en kombo julerøde farger jeg brukte i fjor...ikke alle de samme som deg, men noen....husker ikke alle i farten, men må se på mine i morgen! Ellers blir det også skriving i morgen ettermidddag da, etter en formiddagstur til sårstell og ordne noe småtteri i Sandvika! :) Du er flik som har fulgt opp med månedlige julekort i hele år! Såvidt startet jeg! ;) Ser frem til onsdag og KOSEDAG jeg, med noen småtteri attåt da, men det skal vel også gå bra! Millioner takk for deg!!! <3

    SvarSlett