onsdag 11. juli 2007

Regnfull ferie!

Ja, det er 11.juli og regnet er visst blitt normen etter at skolen sluttet. Jeg får scrappet litt da og jeg har laget tre tagbøker som jeg har gitt bort til glade mottakere. Jeg begynner å bli en racer på apebuzz sammen med barna og vi har spilt spill, lest bøker, sunget og sovet. Litt av en ferie! Noen fine dager har vi hatt sammen med min søsters barn. Da dro vi til Malmøya og badet i regnværet. Det var kaldt i vannet - men skal man bade så får man ta det som det er!

Ungene hoppet og koste seg på Malmøya. Hjemme har vi montert opp en vannsklie på plenen og der har ungene hatt sklirace. Veldig morsomt både for den som sklir og den som ser på.

Nå tror jeg på denne bloggen. I dette været har jeg tid til å sette meg inn i hvordan bloggen skal opprettes, hvordan laste inn bilder m.m. Legger inn et par bilder fra sommeren så langt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar