torsdag 5. februar 2009

Awards og fotoutfordring!


Først må jeg legge ut to awards jeg fikk etter nyttår. Begge fikk jeg av Angella. Tusen takk snille Angella - blir veldig glad for slike awarder.


Award 1) Award Marie Antoinette:The rules are:1. Link to the person who gave you the award2. Nominate 7 more persons3. Link the nominees and let them know about this award4. Post the award on your blog
Award 2) Encouraged: The rule's of this Award are as follow's1) Post a link of the person who gave you this award.2) Nominate 5 other people and give a link to there site's.3) Let the people who you have nominated know.4) Put a logo of the award on your blog.
Jeg vil gi begge disse awardene til: Rønnaug sin blogg , Karis krok , Salvie , Kirstens hobbyblogg , Screppa og Pernilles blogg. Hvis noen av dere kunne tenke dere å delta på fotoutfordringen under (utenom deg Scrappa Torill som jeg fikk den av) så har dere også fåt muligheten til det. Dere er i hvertfall nominert til oppgaven!

FOTOUTFORDRINGOg så har jeg blitt utfordret av Angella sin blogg og Screppa Torill til en morsom bildeutfordring. *Gå til mappen Mine Bilder*Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.*Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.*Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.*Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Jeg gikk inn på min 6 mappe og tellte meg frem til det 6 bilde og heldigvis var det av Leon på stranden og ikke meg i bikin (he he - tror jeg måtte ha sensurert utfordringen da!). Leon bygger sandpyramider i Egypt og han var veldig konsentrert veldig lenge. Veldig koselig med sand og vann samt sol og ferie. Må jo nesten vise frem noen andre bilder også fra Egypt. Vi var der bare i en uke og det var litt hektisk når man ville oppleve så masse!
Må vel nesten vise frem litt flere bilder også. Sharm el Sheik kan virkelig anbefales. Hvis man bruker rullestol er det mange hindringer som veldig høye fortauskanter (noen var helt sikkert 50 cm høye!) men araberne ilte til og løftet hvis jeg og min venninde var på tur uten menn. Så, det var i grunnen ikke noe problem. Vi trivdes godt og kan godt tenke oss å reise tilbake dit en dag.

































2 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder. Masse stemning og gode vinkler. Du blir bare bedre og bedre.

    Tusen takk for koselig hilsen i bloggen. En annen gang skal jeg si fra. :)

    Gratulerer med ny bil. Må sannelig være kjekt å ha fått den. Og så de flotte avardene og morsom utfordring. Skal la dem ligge å godgjøre seg en liten smule :)

    Nå er det straks sengtid. Fantastisk å finne igejn sin egen seng :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for Award og utfordring, Heidi.
    Så mange herlige bilder! Skjønner godt at dere har hatt det fint på ferie! Må si det frister litt med sol og sommer nå...

    Ha en riktig god helg!
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett