fredag 11. september 2009

Et bidrag til ukens "skissedilla"







Jeg satte meg ned i går, redigerte noen gamle bilder tatt med analogt kamera og skrev dem ut. Koste meg med å scrappe dette av Leon. Her er han nesten 3 år gammel og han er en hærlig liten fyr. Uttrykket hans er veldig han - og tittelen var litt vanskelig å bestemme. Det ble "Du er unik" - for det er han!

Har brukt hvit bølgepapp, jeg har stemplet med bølgepapp påført blå malin. Blomster, chipboardhjerte, qk sunshine og Magnolia font, blomster fra Prima og blader fra en interiørbutikk. Borden har jeg stemplet med en sånn punch fra EK. Ja, det er vel det!

I dag er en god dag. Høyre nyre har vært snill mot meg en hel uke nå, jeg har vasket hele huset med litt god hjelp av min assistent og jeg kjenner at jeg bare er tilfreds i hele meg. Nå skal jeg lage to bursdagskort og et konfirmasjonskort. Ha en god kveld alle sammen

5 kommentarer:

  1. super flot layout med mange fine detaljer

    SvarSlett
  2. Kjempefin. Det er koselig å scrappe bilder fra barna var små. LO'en er så ren og nydelig.

    SvarSlett
  3. Så knallflott LO!!!
    Skikkelig hærlige farger og digg med bølgepappmalinga bak!!
    Ha en super søndag!!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott
    Likte veldig godt malingsbruken og de gule detaljene.

    SvarSlett
  5. Flott maling, digger forskjellige fonter i overskriften!
    Takk for bidrag!

    SvarSlett