fredag 5. februar 2010

STM gir bort to fotobøker


Du kan bli den heldige vinner av en av to fotobøker. Jeg kunne simpelthen ikke la sjansen gå fra meg og deltar - for jeg er ingen scrapperacer og jeg har så ALTFOR mange bilder å ta av! Dette er vel en velkjent problemstilling antar jeg :=) Derfor trenger jeg VIRKELIG å vinne en fotobok!

Skulle legge ved et favorittbilde - og jeg har så mange av dem at jeg ikke klarer velge. Men, jeg er svak for naturlige portretter og dette av Jenny er ganske så fint synes jeg. Kan jo ikke favorisere en av barna mine så jeg legger ut et bilde av Leon også som ble tatt samme dag som det av Jenny. SÅ her er et favorittbilde av begge barna (jukser jeg da????).

5 kommentarer:

  1. Å ja, helt enig med deg; det er veldig vanskelig å velge ut et favorittbilde. Kjempeflotte bilder du har valgt ut. Lykke til og god helg:)

    Hvordan gikk det å kjøre og parkere bil med båt?

    klem

    SvarSlett
  2. Juks, nei. Nydelige bilder av to nydelige barn. Det er jo helt umulig å velge.

    Ønsker deg ei god kreativ helg! Klem

    SvarSlett
  3. Nei det gjør du ikke....syns absolutt du skal ha med begge barna:) de er nydelige begge to:)

    JEg gleder meg innmari mye til å se deg på Ski-treffet:)))

    god helg
    klem fra Angella

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, Heidi!!
    Lykke til:-)
    Ønsker deg og familien en strålende lørdag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Ikke juks, kan ikke favorisere mellom Leon og Jenny...det er bare sånn at det ville være totalt umulig! :) LYKKE TIL! :)

    SvarSlett