lørdag 14. mai 2011

Bokmerke til meg selv

Jeg har kost meg med å lage et bokmerke i dag. For en gang skyld har jeg laget noe til meg selv og det føles litt godt. Ett trykk, Trykkpressa på nett, har en utfordring hvor man skal lage bokmerke og den utfordringen likte jeg kjempegodt! Hvis bokmerket ser litt rart ut så er det nok fordi jeg har scannet det med plasttrekket på.

Har brukt bazzil, Martha Stewart sommerfuglpunch, den lille retro blomst punchen, blonde. Har stemplet med et Tim Holtz stempel for å lage mønsteret på det lyse papiret.

Har malt stempeltrykket med Promakers.


Her er noen bilder fra forrige helg da jeg og familien var på var på Teknisk museum. Fint vær, så vi var litt ute og inne. Leon hadde et raptus og ville ikke tas bilde av så han er som regel en løpende uklar skygge på de fleste innebilder! 






5 kommentarer:

  1. Et lekkert bokmerke med nydelige detaljer!!
    Tusen takk for at du deltar i månedens utfordring hos Trykkpressa!!!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Dette var et nydelig bokmerke, og motivet var så fint. Enig, vi burde bli flinkere til å lage ting som blir i vårt eget hus også:)

    Flotte bilder fra en dag på tek. museum også. Takk for påminnelsen, ungene elsker tek. museum og jeg har glemt det litt bort. Kanskje det blir en tur i løpet av sommeren.
    Fa en flott søndag.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  3. That looks gorgeous Heidi! Love your pictures!! Hope you have a great weekend!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  4. Nydelig bokmerke Heidi!! Kjekt med litt hjemmelaget til seg selv også:)
    Veldig koselige bilder fra Teknisk museum! Søte barna dine:-)..Leon er nyklipt..så fin han ble!
    Og Jenny i stilig lilla!
    Regner med dere hadde en fin scrappedag idag:-)
    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Nydelig bokmerke :-) Moro å lage noe til seg selv også :-) Flotte bilder av flotte ungen :-)
    Ha en fin kveld, og en flott 17 mai feiring :-)

    SvarSlett