onsdag 18. januar 2012

Mitt 3. julekort i januar 2012


Så var det 3. julekortet laget og dette er et litt uvanlig julekort til meg å være - skyldes vel egentlig motivet, tror jeg. Men denne lille engelen som husker i skyene er da veldig søt. Har brukt litt papir på høyre siden av kortet og her står det "god jul god jul god jul" over det hele. Så budskapet i kortet er ikke mulig å ta feil av:)
Dette kortet er også det tredje og siste kortet som går til hjertebodens juleblogg denne måneden.

Som vanlig har jeg fargelagt den lille engelen med mine ProMarkers.

Jeg vil gjerne delta på følgende utfordringer med kortet mitt:
2)fairy tale challenge blog - something new (the stamp is new, first time i have colored it)
3)Nordsalten hobbyblogg - har bruk skissa deres på dette kortet.

12 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink, og imponerer med julekortproduksjonen:) Elsker denne engelen og likte kortet kjempe mye;)

    SvarSlett
  2. That is a real beauty Heidi!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  3. Kjempesøtt julekort med en nydelig liten engel.
    3 julekort allerede, det lover godt for julen 2012.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Så nydelig og søtt julekort:)
    Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.
    Klem Gunn

    SvarSlett
  5. I love your wonderfull card! The colours are so beautifull and soft like a real cloude! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! xx Bianca

    SvarSlett
  6. Gorgeous card, such a sweet image too, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig kort, herlig og søtt motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  8. Wow! Du har sannelig vært både kreativ og produktiv nå i januar. :) Masse flotte kort her, jo. Så herlig det motivet er. Skikkelig fint. Mo er bare dronningen av digistamps :) Ha en fin helg, Heidi! Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  9. Så fint kort, nydelige farger :)
    Ta en titt i bloggen min, jeg har en liten ting til deg ♥
    Klem, Therese.

    SvarSlett
  10. Gorgeous card . Thanks for joining us at I ♥ Promarkers this week.
    Pauline x

    SvarSlett
  11. Dette var fint. Så koselig motiv. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett
  12. Kjempesøtt kort!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk denne gangen :)

    Klem Plundis

    SvarSlett