tirsdag 17. januar 2012

Passion for ProMakers - ny utfordring


Da var det på tide med en ny utfordring hos Passion for ProMarkers
Denne uka har jeg fått lov til å velge tema og jeg har valgt meg et tema som jeg mener er
viktig i hverdagen - nemmelig: HUMOR.
Motivet jeg har brukt er fra: Karen Doodles .
Teksten jeg har brukt er fra: North Star Stamps
Har fargelagt med mine ProMarkers samt noen FlexMarkers.

Sponsor denne uken er: Pink Gem. En heldig vinner får velge seg fire digi stamps.

Nå håper jeg at vi i designteamet i Passion for ProMarkers får se mange flotte humoristiske kort denne uken :)



Ønsker å delta på denne utfordringen med kortet mitt:
1) Kort O Mania - søtt som sukker (og dette motivet er vel det søteste som finnes?)


12 kommentarer:

  1. That is a beautiful card Heidi!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med et herlig motiv :)
    klem

    SvarSlett
  3. Så flott kort! Morsomt motiv, og nydelig herlig pynt. :) Kult med de små splættene av gul farge innimellom det rosa. :)

    SvarSlett
  4. Tenker det er ei scrappeberte som blir fornøyd når hun får det kortet!

    SvarSlett
  5. Hihi, for et herlig kort! Morsomt motiv, kult tekst stempel (som jeg også har), stilige hjerter og snurre sak over blomstene! ;) Klem

    SvarSlett
  6. Artig kort! Den kua var jo bare heeeerlig!

    SvarSlett
  7. so stunning heidi.i love your colours and design and the fun image is brilliant ;D

    xx coops xx

    SvarSlett
  8. Herlig kort Heidi. Stilig motiv. Et flott tema du valgte, og endelig fikk jeg brukt motivet mitt også.

    Klem :o)

    SvarSlett
  9. Det var en skikkelig kul ku, herlig kort.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Wow....thihi, det var et skikkelig morsomt kort :) Ofte tenker man så søte og gossine kort! Men her bare lo jeg, kjempemorsomt :) ...og så klart veldig fint!

    SvarSlett
  11. Hi hi....dette kortet var bare kuuult! Her i huset har barnet kudilla - så dette stempelet var helt etter min smak. Kjempefint at du deltar hos oss i Kort O Mania. Klem fra Kirsten.

    SvarSlett
  12. hi hi kjempe søtt Heidi!
    gøy å se deg delta, og i din vellkjente herlige stil! :D
    takk og go klem fra linda s l

    SvarSlett