tirsdag 14. februar 2012

Et valentines kort til en venninne

Det er Valentine i dag og jeg har en svigerinne som fyller 50 år i dag samt et fadderbarn
som blir 8 år - og de har jeg selvsagt laget kort til. Men dette kortet her skal
en annen venninne av meg få. Hun forventer det absolutt ikke og jeg har ikke 
laget Valentinerskort til en venn før men det skal jeg nok
begynne med i en liten skala fra nå av. Koselig å lage og forhåpentligvis
også koselig å få:)
Dette kortet er laget til anonyme timeglass sin oppgave 4 hvor tema er kjærlighet/Valentine. 

Jeg vil også delta hos papirdukkene hvor temaet er "vise kjærlighet" samt hos Simon says stamps challenge blog hvor temaet er "love is in the air".


5 kommentarer:

  1. Kjempesøtt :) Lekkert motiv og flott pyntet i flotte farger

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Å, så vakkert, Heidi ! Nydelig fargelagt motiv som passer såå bra her :-)
    Vakre farger og lekkert pyntet.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  3. For et herlig kort, så søtt motiv, og romantisk med hjertet og alt. Nydelige blomster og alt.

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Flott valentinskort til venninna di !!
    Flotte bidrag du har laget!!
    Jeg var også med på Anonyme timeglass og koste meg med utfordringene : )
    Ha en fin dag!

    SvarSlett