tirsdag 6. november 2012

Et grønt og hvitt kort

Jeg må innrømme at jeg faktisk synes det er vanskelig å lage kort eller Lo'er hvor fargen grønn er en hovedfarge men jeg må faktisk også innrømme at jeg liker en utfordring! Utgangspunktet for dette kortet er det nydelige motivet som var en del av en emballasje på et brett med hvite perler. Har tatt vare på bildet og nå var det vel på tide at jeg fikk brukt det.

Jeg deltar hos Sketchy colors med kortet mitt. Temaet for utfordringen er nettopp grønn og hvitt:)

Vil også delta hos Anonyme Scrappere der jeg mener temaet skal være metall charms (får ikke opp siden deres, så det kan hende temaet er noe annet). og får heller ikke lagt inn bidraget mitt dit før inleggene kommer opp på siden deres.

4 kommentarer:

  1. Helt nydelig kreasjon! Takk for at du deltar på fargeutfordringen vår hos sketchy colors denne uken ;)
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett
  2. Det klarte jo du fint - et nydelig kort!

    Klem Jorill

    SvarSlett
  3. so stunning heidi.beautiful vintage design and image and i love your colours :D

    xx coops x

    SvarSlett
  4. Bardzo delikatna i piękna:))

    SvarSlett