torsdag 6. mars 2008

I mangel av andre vårfarger...


Jeg kjenner at jeg lengter etter våren. Jeg savner fargene ute. Gikk tur denne uken og hadde med kamera. Motivene var åker og eng, trær uten skudd eller blader og åker med renner av snø! Pkutselig da jeg passerte en liten låve så jeg noe gult og grønt! En gammel sykkel ja, men du verden så godt at den sto akkurat der. Jeg hadde ikke med meg min terrengående rullestol og jeg manøvrerte min lille Entra i gjørme og spor opp og ned for å komme tettere på motivet. -Sitter jeg fast så slutter mannen min på jobb snart, da får jeg ringe og be han taue meg på land igjen, var tanken jeg tenkte! Jeg kom meg nesten frem og heldigvis tilbake også.

Det ble ikke et vårbilde av trær med knopper. Ikke ble det hestehov heller. I mangel av andre vårfarger ble det en gammel sykkel - og den reddet foto-dagen min!

2 kommentarer:

  1. Ååå, så superherlig bilde! :)

    Takk for nok en koselig hilsen i bloggen min! Setter stor pris på at du legger igjen en hilsen :) Det er stas!

    Ha en fin helg, kjære deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Vilket vackert foto, väl värt besväret :)

    SvarSlett