fredag 27. juni 2008

Familieferie i Danmark!

Vi var 11 små og store som reiste til danmark sammen. Min familie består jo av to voksne og to barn. Min søster, hennes mann og deres tre barn var med samt besteforeldrene på vår side av slekten. Her er noen av oss i boblebad i huset hvor vi bodde. Vi hadde et hus med både basseng og boblebad. Ungene erklærte straks se så hus og innhold at dette var luksus. Vi hadde ikke fritidsproblemer de 6 dagene vi var i Danmark, i hvert fall. Nå må jeg begynne scrappe noen av de 450 bildene jeg tok på turen!!!! (oopppsss!) :=)
Vel blåst i Danmark! Her er jeg og pappa'n min ute ved vestkysten og vi blåser nesten bort. Ikke rart jeg ler godt - sjeldent jeg opplever slikt vær! Men, morsomt er det!

Denne flotte prinsen hadde show i Legoland. Her var det akrobatikk med eventyr om prinsen, kongen, prinsessen og narren. I vanngraven hoppet de eller ble dyttet uti ofte og barn og voksne satt og lo - hærlig gla'show!


Her har vi Hunden fra eventyret Hunden av H C Andersen. Vi var en tur i Odense og der måtte vi selvsagt besøke H C Andersen museet hvor han vokste opp. Veldig gøyalt for oss alle! Her poserer jeg sammen med hunden og vi har de samme lure øynene ser jeg!



Vi var i en geografisk have i Kolding. Der var det planter fra alle verdensdeler. Morsomt for både store og små. Rosehagen var laget som en laberint og det syntes barna var morsomt. Her er litt av stien på bildet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar