mandag 1. september 2008

Jeg vant - yuippe! Og bilder fra Trysil siste helg i august!

Jeg vant scrappesnopet hos Scrappemania. Det er jo veldig morsomt og jeg gleder meg veldig til pakke i posten! Bare gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!!
I helgen har jeg vært i Trysil og kost meg i kaldt fjellvær sammen med familien. Vi hadde det kjempegøy. Vi spillte kort, snakket og lo sammen, plukket blåbær, var på tur for å hilse på hestene på ridesenteret, vi klatret i trær (ikke jeg da!) og fant fluesopp og masse annet spennende. Så grillet vi pølser på bål! Veldig koselig med bare oss fire på tur!

4 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder!!! Ser ut som om dere har hatt en bra tur! er du frisk igjen? håper det!!!
    Og gratulerer med gave!!!1 Så stilig da! Det fortjener du!!!
    klem fra Torill

    SvarSlett
  2. Gratulerer med scrappesnop. Kjempe flott at du vant :)

    Og for noen fine fjellbilder. Kjekt med sånne turer :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med premien!Spennende å få pakke i posten.Koselige familiebilder fra helgetur.Gøy å være på en ny plass og utforske nye terreng:)

    SvarSlett
  4. Så koselig det ser ut i Trysil!
    Håper du har fått ladet batteriene litt :-)
    Grattis med premie!!!!
    Går liksom litt dårlig på scrappefronten med meg nå, må nok ta meg selv ganske HARDT i nakken etterhvert....
    Ha en fin uke!!!

    SvarSlett