tirsdag 30. september 2008

Julestjerne kom til meg - utfordring sukkersøtt


Da har jeg forsøkt meg på mappekort (den har to bretter). Fant ingen oppskrift på et slikt kort og jeg har forsøkt å se hvordan andre har laget slike kort. Litt vanskelig faktisk, men jeg fikk det til! Motivet er magnolia. Har tegnet stjerne med mal og klippet ut (den under figuren) samt har stemplet en stjerne som jeg har satt en bling inni (og den skal liksom være julestjernen)! :=)
Veldig artig og flott utfordring. Håper kortet fremstår som et julekort. Kommer i hvert fall til å sende dette kortet selv som et julekort! Øverste bildet er forsiden (scannet). Neste bilde er mappekortet inni og det siste bildet er baksiden.

I have perticipated on a challenge at Sukkersøtt. I had to make a christmas card and here is my soloution! The stamp is from Magnolia. The little star is a clear stamp and the bigger star i have cut out.




8 kommentarer:

  1. nydelig blogg og nydelig kort!!! og du virker som et nydelig menneske og et stort forbilde for andre!!! keep up the good work!!! klem vyanmica

    SvarSlett
  2. kjempefint mappekort.håper du kan lære meg det en dag også!Veldig flott julekort...:-)

    SvarSlett
  3. Et aldeles vidunderlig kort!
    Tusen takk for at du er med på utfordringen!
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  4. Nyydelig mappekort!
    Kjente julestemningen kom sigende her nå :)

    Mappekort finner du oppskrift på inne hos oss på Sukkersött,vi hadde det som utfordring for noen uker tilbake ;)

    Klem fra Maya.

    SvarSlett
  5. Kjempeflink er du!!! Det stemplet er jo bare nydelig:=)

    SvarSlett
  6. Nok en gang...Nydelig! Du er kjempeflink!

    klem
    Angella

    SvarSlett
  7. Så koselig julekort og så nydelig papir som du har brukt.
    Takk for at du deltar.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  8. Så nydelig dette var :)
    Papiret er aldeles spesiellt og den teksten likte jeg veldig godt.



    Klem fra Joanna

    SvarSlett