søndag 16. november 2008

Utfordring sukkersøtt - hjerteboks







Hadde en hjerteboks liggende og den tenkte jeg var fin å pynte og putte noe søtt oppi. Dette er det utfordringen på Sukkersøtt handler om denne uken. Jeg har brukt et hanglar motiv (det er helt nytt og det er så fint!!!) og har brukt tekststempel fra Norsk Stempelblad hvor det står "en hilsen fra hjertet". Blomsten er fra MM og notene er en bit av et 3ndy papir. Ja, det var vel alt. Ble ganske enkelt pyntet, synes det flotte stripete hjertepapiret fra 3ndy papir under pynten er så fint i seg selv. kan liksom ikke dekke over dette flotte arket! Inni lokket har jeg skrevet en julehilsen på et hjertet og limt på undersiden av lokket. Dette blir en julehilsen og en liten gave i seg selv!
Ha en god søndag alle sammen! :=)

11 kommentarer:

  1. nydelig! Åhh.. issjokolade.. mmm i år må jeg lage det igjen! ;-) Ha en kreativ uke!

    SvarSlett
  2. åhhh, denne var bare sååå nydelig,og ischokolade ummmm

    SvarSlett
  3. Superflott hjerte-eske, nydelig pyntet:)

    SvarSlett
  4. Kjempelekker hjerte eske :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for titten i denne lekkre bloggen din :)
    Så utrolig mye lekkert du lager og denne boksen her var nydelig :)
    Legger deg til i blogglisten min jeg :)

    SvarSlett
  6. Nyydelig hjertboks!
    Og enig med deg att hänglar jenta er nyydelig,lekkert malt også!
    Takk for at du deltar,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett
  7. ÅÅ denne ble skikkelig lekker!!!:)

    SvarSlett
  8. Denne ble helt nydelig! Ser veldig godt ut det som ligger oppi også:)
    Takk for at du deltar!

    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  9. Heisann Heidimor,
    nå er det aaaltfor lenge siden jeg har tatt meg tid i bloggen din, så da legger jeg igjen spor etter meg på dette innlegget, selv om jeg nå har sittet og nytt dine kreative og flotte LO'er :)

    Denne gaveboksen var jo helt til å spise opp, bokstavelig talt, virkelig lekker!! Så enig med deg i at sånne flotte papirer må vises, synes den ble virkelig lekker!

    God klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  10. superflott hjerteboks du har laga her.Tenker eieren blir glad for denne julegaven!Det stempelet du har brukt var utrolig søtt på!

    SvarSlett