mandag 1. desember 2008

Evalicious - hjemmelagde blomster!


Evalicious er et inmari vanskelig ord å skrive og det var jammen enda litt vanskeligere å lage slike evalicious blomster. Det vil si, vanskelig å tenke kreativt når man lager dem - kanskje særlig fordi man er vant til å kutte ut blomster med die cut eller fordi det finnes så mange lekre Prima blomster der ute! Men, jeg måtte jo prøve meg og jeg synes disse evalicious blomstene som selges av Eve Johnson er veldig flotte. Utfordringen finner du inne på scrappemainia hvis du selv får lyst til å prøve deg: .http://scrappemania.blogspot.com/2008/11/evalicious.html
Jeg har brukt kaffefarget ark, filt, bølgepapp, knapp og en perle i mine blomster. Jeg har også klippet ut en blomst i mønsterark og montert den under den ene evalicious blomsten min. Ble kanskje ikke nok avansert, men for meg er dette en god begynnelse! Hærlig å scappe vårbilder i disse mørke vintertider.

5 kommentarer:

  1. Så nydelig LO, Heidi. Det er så koselig å se vår-bilder i disse tider! Blomstene dine ble kjempeflotte!!

    Håper du koser deg i adventstida!
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  2. Koselig side,du hadde laget. Det er nå deilig med litt vår bilder nå. Synes du hadde laget noen flotte blomster.

    SvarSlett
  3. Synes de ble kjempelekre jeg!!! Helt nydelige farger også!!!
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelig vårskisse Heidi!Syns du har laga fine blomster.Det er jo gøy å lage det selv.(sånn av å til i hvertfall)Heldig er din familie som får så fine skisser i albumene sine.

    SvarSlett