tirsdag 9. desember 2008

Flere englekort!



















  • På Sukkersøtt sine sider har de adventskalender med utfordringer hver dag. Jeg har laget fire kort som passer under fire av utfordringer. Den 4. desember handlet det om å bruke glansbilder på et kort. Det har jeg gjort!
  • Den 7. desember skulle man lage et julekort i sort/hvitt!
  • Den 9. desember i dag handler utfordringen om å lage et kort som passer til årstiden akkurat nå og da er jo englekort til jul en god anledning igjen! Morsomt med disse englekortene. De er laget i to forskjellige stiler. Jeg likte det kortet hvor jeg har sydd både sikksakk og rettsøm best - men englekort er da alltid fine uansett stil!
  • Under luken for 2. desember er det en utfordring hvor man skal lage sin egen bakgrunn på kortet. Jeg har laget et lilla julekort hvor jeg har laget hjerte og snøkrystaller samt stemplet tekst rett på det hvite arket. Så, det blir jo bakgrunnen for hanglar motive
    Ferdig med fire utfordringer til sukkersøtt adventskalender og har fire flere julekort å sende!

7 kommentarer:

  1. Det var noen koselige julekort. Engler er virkelig noe som bringer frem julefølelsen min.

    SvarSlett
  2. Så produktiv du er!!! Kjempefine julekort!! Og engler er jo virkelig jul for meg!!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Du gjør det jo hele tida, jo: Lager nydelige julekort. Masse morsomt å gripe fatt i på Sukkersøtt. Jeg kikker innom og tenker at det skal jeg gjøre... en annen gang... ;)

    Tusen takk for koselig innlegg på bloggen min. Kjekt å se at du har vært innom. Blir glad av sånnt jeg :)

    Håper du får en nydelig og god dag på alle vis. Klem

    SvarSlett
  4. Heia!!!
    Det er så bra at du hjelper meg åå passe på! Gratulerer selv med heldig trekning!!! Jeg gleder meg til å se i den boka! Skal kose meg i jula med den, tenker jeg!!!
    Jeg kom akkurat hjem fra scrappetreff på lokalet mitt - og det var som alltid kjempekjekt!!! Og så få en slik gledelig nyhet!!! Knall!!
    klem klem

    SvarSlett
  5. Hei Heidi!
    Så utrolig mange og flotte julekort du har laget..., og det der med personlig julekort, alt etter favoritt farger/tema var en spennende ide(men sikkert litt krevende også)

    Tusen takk for de omsorgsfullsfulle ordene du har lagt igjen på bloggen min, det var utrolig å få så mange støtende og flotte meldinger.
    Det er utrolig godt å være på nett igjen, ha litt kontakt med omverdenen. Man(ihvertefall jeg) føler seg litt isolert når man ikke har tilgang til nettet.

    Jeg kikker snart innom igjen..., hadde vært litt koselig å treffes for litt scrapping/kortlaging igjen snart også(nb; etter jul). Vet du om det er noen som holder scrappetreff i omegn?

    Ønsker deg en kselig og kreativ førjulsweekend!

    xoxo
    synnøve

    SvarSlett
  6. Hei igjen!
    Kikk innom bloggen min..., jeg har gitt deg en utmerkelse!

    xoxo
    Synnøve

    SvarSlett
  7. Gorgeous cards!!! Love them!

    SvarSlett