søndag 21. november 2010

Vintage utfordring hos Anne Bente


Hos Vintage utfordringsbloggen har hver designer sin egen utfordring og denne gangen har jeg laget en pyntet toffee eske med  bruk av bazzil, 3ndy papir ark, blomster og blonder. Julestempel og knapp. Jeg deltar hos Anne Bente som vil se blonder og vintage sammen. Kjempefin utfordring og skal prøve å få med meg flere av DT teamets utfordringer :=)

Nå er det bare tre dager til jeg flakser avsted til New York sammen med en venninne! Jeg teller ned dagene og gleder meg masse!!!!

3 kommentarer:

  1. Åhhhh du milde heidi hvor er den dog bare smuk, sååå lækre detaljer,'
    bare det var mig der skulle ud og rejse.

    100000 tak for at du deltager på min udfordring

    klemmmmm

    SvarSlett
  2. Å du så vakkert, Heidi. Får ordentlig god julestemning av dette. Lekkert pyntet.
    Kose deg masse i New York:) Klem Nina

    SvarSlett
  3. Innmari fin denne her, Heidi, som det siste posekortet du har laget også :-) Ønsker dere en fantastisk flott tur til NY, selvom det betyr at vi ikke sees på lørdag.. Kos dere masse !
    Klem Turid

    SvarSlett