tirsdag 30. november 2010

Scrappehusets julepakke og "borte bra men hjemme best"!

I dag vil jeg melde meg på julepakkeutfordringen hos Scrappehuset. Hver dag fra 1. desember til 23. desember vil de legge ut en ny post med en ny sponsor og så kan man vinne hele pakka som lages den 24. desember. Gjett om det hadde blitt årets julegave!!!


Bli med du også da - for jeg skal garantert delta:=)


Nå i kveld har jeg kommet meg hjem fra nesten en ukes tur til New York og Washington DC. Klokken var ca 19.00 da jeg sliten entret dørstokken hjemme. Da hadde jeg vært på reise i 23 hele timer - takket være forsinkelser med snøstorm i Danmark dagen før. En lang reise hvor jeg stort sett har vært trøtt og blid. Litt sur ble jeg i Danmark da jeg ikke fikk min rullestol men måtte fraktes rundt i en haug av en manuell rullestol som var 14 størrelser for stor (og jeg har det ikke med å overdrive :=). Da jeg kom til Norge gledet jeg meg til endelig å få beveget meg rundt på min måte i min stol - men da sto stolen igjen i Danmark!!! Så der satt jeg da igjen i en ny lånt rullestol som var 14 størrelser for stor og jeg hadde mest av alt lyst til å banne høyt og stygt (men det gjorde jeg ikke!). Så satt jeg da der og ventet på at et nyt fly fra Danmark skulle komme med stolen min. Har jeg nevt at jeg de tre første dagene i New York ikke hadde kofferten min med all klær, sminke og annet - den sto igjen på Købehavn flyplass!

Ja, men bortsett fra alt det har turen vært veldig vellykket og jeg storkoste meg med mange nye opplevelser samt fikk shoppet litt. Referat og bilder kommer etterhvert! I morgen skal jeg gjøre ferdig bidraget mitt til Korto Mainia og så skal jeg oppdatere meg i bloggverden.

Nei, nå skal jeg pakke inn adventskalender til barna og så er det i seng. Tidsforskjell og reisetid på 24 timer er ganske slitsomt i grunn - men jeg er endelig hjemme og gleder meg til desember med barna mine og blogging og hobby og mye annet som skal presses inn i timeplanen.

Klem fra meg

7 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Savnet deg på treff på fredag! Høres ut som du har hatt litt av en tur, gleder meg til å se bilder etterhvert :)
    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Deilig å ha deg hjemme igjen. Har savnet deg!!!! Blir spennende å få referat fra reisen. Klem

    SvarSlett
  3. Imponerende at du får blogget med en gang du kommer hjem da, Heidi ! Håper rullestolen din er på plass nå ?
    Godt at det var en fin tur, bortsett fra det du nevnte; og at dere har kost dere, for det var jo det som var meningen, ikke sant ?

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem fra USA Heidi!!
    Borte bra, men hjemme best:-)...helt enig!!
    Regner med du har tatt en del bilder..med og uten sminke:-) Blir moro å se bilder fra turen.
    Ha en fin uke hjemme med dine kjære:-)
    Snakkes. Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Sikkert en oppplevelse å ha vært der! Men også godt å trille sine egne hjul! Typisk med bagasje trøbbel...Kos deg hjemme igjen!:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Å, så koselig at du har kommet hjem igjen! Gleder meg masse til å snakke med deg!! :) Flott at du har kost deg på tur, blir spennende å høre masse fra turen! Glad i deg! Klem

    SvarSlett
  7. Helt enig - borte bra men hjemme best....og iallefall når ikke alt går etter planen. Vi ble værfaste i London pga snøen, og det er godt å være vel hjemme. Men godt du hadde en flott tur likevel:D gleder meg til å høre mer og de flere bilder;)

    SvarSlett