onsdag 1. desember 2010

Mitt første DT bidrag til Kort O mainia utfordring nr 29

Da fikk jeg en dag for sent laget mitt bidrag til Kort O Mainia sin konkurranse nr 29. Denne gangen vil vi se julekort og jeg har brukt et nydelig digitalt motiv fra Meljens design digi motiv. Denne muffinsen skulle egentlig ha en litt gyllen kant rundt men glitterlim på digitale motiver fungerer ikke - har jeg nå lært! Kanten rundt er grå blitt og det er sverten i blekket som har laget fargen. Men da gjør jeg ikke den feilen en annen gang!

Så nå synes jeg du også skal ta deg en tur til Kort O Mainia bloggen og bidra med et julekort. Jeg gleder meg til å se!

Litt jet-lag i dag og er ufattelig trøtt - tror jeg trenger noen dager på å komme meg over tidsforskjellen mellom USA og Norge. Deilig å komme i gang med litt hobby igjen og skal jeg pakke ut litt scrappesaker som jeg har kjøpt i USA (var ikke så store butikken jeg fant men de hadde da litt:=)

Så har jeg også fått en nydelig pakke med scrappsaker i posten fra Scrapellen mens jeg var på ferie! Jeg storkoste meg når jeg åpnet pakken og du verden så mye fint!!! Jeg gleder meg VIRKELIG til å bruke både punch, stempel og pynt og har på julekortet over brukt to Prima blomster som var i pakken fra Scrapellen. Tusen takk så mye, Scrapellen!!!!

8 kommentarer:

  1. Heldige vi som vinner litt, Heidi. Flott kort du har laget også, stilig med den grønne swirlen.
    Lykke til med å komme over jetlag'en..
    Klem
    T.

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort, så flott motiv og nydelige papirer og pynt.
    ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  3. A really gorgeous card Heidi! Love the colours dear!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort, Heidi. Og GRATULERER som medlem av designteamet til Kort o Mania. Så gøy!! Blir spennende å se bidragene dine:)

    Velkommen tilbake til Norge. Høres ut som du har hatt et supert opphold, sett bort fra koffert og rullestol som sto igjen på feil plass.

    Ha en koselig adventstid. Klem Nina

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort.
    Gratulerer som DT medlem :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort!
    Gratulerer som DT medlem. gleder meg til å se hva du lager!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  7. Herlighet. Skal si du har masse nytt å komme med. Har hatt ei heller travel uke og veldig så lite tid til blogging, så nå har jeg rusla nedpver sidene dine og sett at du i alle fall ikke har liggi på latsida.

    Tur ut av landet med diverse viderverdigheter. Skal visst ikke alltid være lett, det der. Og masse nydelig julkort, poser og esker. Blir reint inspirert her.

    Dessuten har jeg netopp sliti med noen bilder på PC'en. Lagde krasj i photoshopen... Trur det er på tide at jeg fornyer nå. Må bare få desemberlønna først...

    Nå er det tid for puta. Skal drømme om tid til å lage noen koselige sjokoladeesker. Det har jeg visst lovet noen å gjøre..

    God natt :) Klem

    SvarSlett
  8. wow heidi et super flot bidrag med fint motiv og farver
    knus pia

    SvarSlett