søndag 30. januar 2011

En dekorert toffiffee eske til Sukkersøtt


Ja da var det søndag igjen og jeg har sovet helt til klokken 10.00. Det var jammen litt godt. Denne esken er en toffifee eske som jeg har dekorert rundt på alle kanter. Inni esken er det en tag som jeg har skrevet en hilsen på. Motivet er selvsagt Magnolia og det er Elise jeg har fått stemplet opp motivet fra. Tusen takk:=)

Må opp på loftet og scanne et par kort i dag men må bare vente til mannen kan hjelpe meg litt når jeg setter meg over fra heis til rullestolen min på loftet. Risikerer ikke noe fall akkurat nå. Tore og Leon er på vei ut på ski akkurat nå. Ute er det rundt 0 grader og sol og det ser så vanvittig deilig ut. Påskestemning på Kløfta :=)

Kos dere der dere er og håper mange har fått benyttet søndagen til noe koselig.
Klem fra Heidi



11 kommentarer:

  1. Så fint pyntet eske med koselig motiv. Flott den metallpynten du har brukt.

    SvarSlett
  2. Åh, dette var utrolig flott Heidi!
    Fint med de sterke fargene på motivet, og pynten er kjempefin. :)

    Ha en flott søndag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. En riktig glad søndag til deg!
    Esken din er helskjønn!Sett deg rolig og vent på gubben du nå,man sjangser ikke med nye kroppsdeler vet du!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Skikkelig nydelig. Motivet er sååå fiiint (kanskje jeg må smiske litt med Elise, hi, hi), og fargeleggingen er fantastisk flott.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem :o)

    SvarSlett
  5. A wonderful card!
    Hugs Nicolet

    SvarSlett
  6. Heisan! Bare hyggelig å dele på de motivene vi har! :) Du fargelegger såå nydelig altså!!! :) Kjempe tøff metall pynt og tøft med den bølgepappen...du får til det så fint du...blir bare rot når ejg prøver meg på bølgepapp! :) Ha en god kveld og uke min venn! Vi sees nok snart! Gro fint nå da! :) Klem

    SvarSlett
  7. Kjempe søt eske :-) Dette motive er bare helt nyyyeleig :-) Flott pynting :-)Så bra att det går fremover med deg :-)Ta det pent nå da, så fremgangen fortsetter.Er jo Ski treff snart ;-) Ha en flott søndag :-)

    SvarSlett
  8. Ble jo bare så nydelig Heidi!! Utrolig fint fargelagt det søte motivet, koselig tekst stempel og fint pyntet!!!

    Ønsker deg en fin mandag!! Klem Laila.

    SvarSlett
  9. That is a gorgeous card Heidi! Looks really great!
    Hope you have a nice day!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  10. Nydelig pyntet eske, med skjønne motiv :-)
    Liker godt teksten du har brukt, det er jo helt sant :-)
    Ønsker deg stor fremgang, og store doser med tålmodighet i ventetiden, Heidi.
    Klem

    SvarSlett
  11. Kjempeflott eske. Stilig med bølgepappen og de klare og friske fargene sammen. Klem

    SvarSlett