fredag 19. august 2011

Et bursdagskort -sketchy colors


 Kaia hos Sketchy colors har laget en skisse til denne ukens utfordring og den har jeg brukt da jeg laget dette kortet. Motivet har jeg stemplet opp av Hege bestevenn og jeg har som vanlig fargelagt med mine Promakers tusjer. Fargene på motivet er ikke helt meg men hun som er mottaker av dette kortet kommer til å like dem. Dessuten kunne hun stått motivet til dette stempeltrykket. Hun kommer garantert til å flire når hun ser dette kortet.
Skal på Skedsmotreffet i kveld. Det blir koselig. Ungene begynte på skolen i går og Jenny syntes det var stor stas å begynne på ungdomsskolen. Jeg som mor lurer veldig på hva dette kommer til å bety for videre utvikling - og grugleder meg til å finne det ut!
Leon syntes nok det var noe stort tull å begynne på skolen igjen. Så mye bedre å kunne være hjemme og leke og være ute. Men, han vet at det slaget er tapt og har vært flink til å komme seg avgårde disse to dagene og er veldig sliten når han kommer hjem fra skolen. 
Håper dere alle har det bra. 
Klem

7 kommentarer:

  1. Så kult kort :-)Moro å lage kort som har en spesiell mening som motageren forstår når han/hun ser det :-) Det er stort å bli ungdomsskole elev :-) Spesielt med førstemann vei du ;-) Når Leon kommer dit så er det ikke fult så skummelt. Har hatt to unger igjennom skolesystemet :-) Sees i kveld på treff :-) Her står alt pakket og klart :-)

    SvarSlett
  2. Stilig kort du har laget:o)
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Nydelig kort i herlige farger.
    Takk for at du er med på skisseutfordringen til SC denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Nydelig kort du har lagd og fargene var skikkelig flotte :)
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  5. Takk for fredagen, koselig å se deg igjen.
    Morsomt kort og stilige farger.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Syns kortet ditt ble veldig flott, Heidi, kult motiv :-)

    SvarSlett
  7. Moro å lage kort som passer til mottakeren:-)
    Nydelige farger og herlig motiv! Magnolia ark er med:-)...johooo!!
    Ønsker deg og dine en fin søndag!
    Klem Laila.

    SvarSlett