søndag 1. januar 2012

ProMarker Norges 1. utfordring.

Hud: Apricot, outmeal, blush,ivory og pastel pink (kinn).

Hår:Vanilla, mustard og primrose.

Blomster: :fushia pink, carnation pink og ivory.

Blomsterblader: grass, apple og satin.

Hvit t-skjorte: Allmond og blender (for å lage litt skygge)

Bukse: Tulip yellow, soft lime og yellow.

På bakken: satin





Da var det startskudd for ProMarker Norge sin første utfordring og Anja har laget utfordring som er
ROSA + EN VALGFRI FARGE
 
Jeg har valgt rosa og gul som farger og hvis du besøker ProMarker Norge så vil du se alle dt-bidragene.
Den som sponser premien er Papirplaneten og vinneren kan vente seg et gavekort på hele 300,-.
Det du må gjøre er å finne frem dine ProMarkers og ta fatt på oppgaven. Gleder meg veldig til å se hva dere lager:)
 
Så vil jeg bare si godt nytt år til alle som er innom meg og ivhertfall til deg som leser dette. Vi har et nytt år med nye muligheter - og jeg håper dette året blir godt både for meg og for dere. Tror jeg vil sitere Helen Keller: "Alone vi can do so little, together vi can do so much". So lets stick together:)

10 kommentarer:

  1. Så nydelig, og sommerlig! Elsker det gule mot det rosa! Godt nytt år, håper vi sees snart!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har lagd :)
    Godt nyttår, klem :)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår Heidi. Likte veldig godt fargekombinasjonen din jeg, det kommer vel ikke som noe stort sjokk hi, hi...

    Klem :o)

    Headeren har jeg laget digitalt ja, med et program jeg vant hos Maya i høst. Synes de blir ganske fine selv også. Og veldig fint når jeg kan ha med et av kortene mine...

    SvarSlett
  4. Godt nyttår min venn.
    Flott kort i herlige farger. Liker at du kommer med noe lett og lyst nå som julen er over.
    Flott motiv. Den jenta der like rjeg godt selv også.

    Håper vi ses på nyåret om du er i form til det etterhvert.

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Godt nyttår snuppa!!
    Håper det nye året bringer oss alle hva vi enn ønsker at det skal :)
    Nydelig kort, som vanlig og herlig vårlig fargekombinasjon!
    Håper vi sees på fredag :)
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett
  6. Åååå, så herlig å få en smak av skikkelig sommer:)
    Et nydelig kort!
    Riktig godt nytt år til deg Heidi.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  7. Godt nytt år, Heidi!
    Nydelig kort i herlige farger!
    Håper vi ses på fredag.

    SvarSlett
  8. Så nydelig kort du har laget. Lekkert kombinasjon du har valgt på kortet ditt. Farger er fint! Ønsker deg et godt nytt år. Så treffes vi forhåpentligvis veldig snart.

    SvarSlett
  9. Kjenner att jeg lengter etter sommeren ;-) nydelig kort :-) Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  10. Så flink du er til å fargelegge, sukk:)
    Ja la oss stick together, så blir nok 2012 et godt år ;)

    SvarSlett