onsdag 2. april 2008

Em racer i bakken!


Leon er 7 år og er en racer i akebakken. Bildene ble tatt i jauar i år for endelig kom det litt snø. Nå har nesten all snøen regnet vekk og bakken er våt, grå og fargeløs. Gleder meg til vi får bedre vær og imens kan jeg jo like gjerne scrappe noen vinterbilder!

I dag og i går er migrene dager. Hodet holler på å eksplodere. Det beste er å ligge helt stille i et mørkt og kaldt rom. Endelig kom jeg meg opp og det er godt å sitte og scrappe litt. Pc'en er ikke helt god å sitte forran. Kjenner lyset fra skjermen som irriterer et allerede irritert hode!

Vel, dagen i morgen blir nok bedre. Det er godt å ha noe å se frem til.

2 kommentarer:

  1. Hmm migrene er ikke til å spøke med! :o( Jeg har ikke moigrene, men derimot en hodepine som slår meg helt ut et par dgr i mnd. Mest sannsynlig noe hormonelt. Føler med deg ;o)

    Layouten din er råkul! Så kule farger og bobleplast stemplingen var liksom prikken over i`en ;o)

    SvarSlett
  2. Oyda. Her var det vist noe som ikke ville helt, og dag tenker jeg ikke på hodet ditt. Bildet ville ikke vise seg for meg. Kanskje en annen gang.

    Håper morradagen blir mye bedre :)

    SvarSlett