tirsdag 1. juli 2008

Bidrag til Camilla sin kortutfordring


Inne på Camilla sin bl0gg feirer hun at over 10 000 besøkende har vært innom bloggen hennes - og hun feirer med en utfordring samt premie til den som vinner! Jeg er jo litt på vippen til å lage mer kort om dagen og jeg måtte bare prøve meg på den flotte skissen hennes. Ufordringen hennes finner du forresten her: http://cstoen.blogspot.com/2008/06/blog-candy-sketch.html


Jeg har laget et "manne-kort" som jeg skal gi til min svoger som blir 40 år i midten av juli. Må fylle på med litt koselig stempel inni og gratulasjoner - men forsiden blir slik den er her.


Har stemplet "tøffe Edwin", et stempel fra Magnolia. Jeg har limt og klipt litt samt malt med distress. Morsomt... Ellers har jeg brukt bazzil, rubons svirle (den til venstre) samt klokka øverst. Jeg har embosset to qk hjerter og brukt dette som elementer neders i høyre hjørnet.


This is for a challange i found on Cammila's blog. You can read about her challenge on her blog: http://cstoen.blogspot.com/2008/06/blog-candy-sketch.html


I have made a card for my brother in law. He has burthday in middle of July and is going to be 40 years old! It's a Magnolia card, i have used bazzil, patterned paper, rubons and qk hearts. I have painted the stamp with distress and also stamped and cut the jacket from grey patterned paper.

4 kommentarer:

  1. Heisann! Her hadde det skjedd mye siden sist jeg var innom. Både feriebilder og papirprosjekter. Så morro å se at du er i siget :)

    Alle mine prosjekter er inni hue enda, men de kommer nok ut etter hvert :)

    Ha det aldeles nydelig og kos deg med hobby og sommer :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Kjempetøft kort!! Det blir nok svogeren din glad for!! Likte også godt den svirlen:) Tusen takk for at du deltar i utfordringen min! *glad* Navnet ditt er lagt i boksen, så lykke til!:)
    Klem fra Camilla.

    SvarSlett
  3. Deine Karte und das Motiv sind wunderschön!!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Knall flott kort!
    Likte fargene og detaljene rågodt :)

    Klem fra Maya

    SvarSlett