søndag 13. juli 2008

Pencilines challenge 92


Har laget et LO etter en skisse som jeg fant på siste utfordring hos Pencilines! Jeg og mannen min var på cruise i april for første gang. Han feiret sin 40 års dag ombord og denne LO'en er fra dagen hans.


I have made a layout after a challenge i found on Pencilines. I and my husband went on a cruise in april these year for the first time. My husband celebrated his 40 years birthday. it was fun and a very nice celebration! The cruise was a birthdaypresent from me!

1 kommentar:

  1. Kjempeflott LO, Heidi. Veldig fint bilde av dere, og det ser ut som om dere storkoste dere på cruice..., ikke så rart det akkurat.

    Beklager at jeg aldri fikk sendt utfordringen videre..., er litt dårlig på sånne ting, pluss at jeg har vært en veldig dårlig blogger i vår. men har bestemt meg for å bli flinkere. :-)

    Håper alt står bra til!
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett