søndag 13. juli 2008

Friday sketchers challenge 10




Ja, da har jeg laget et kort med den flotte skissen som er utfordring denne uken. Hvis du har lyst til å se utfodringen klikker du deg inn på denne linken:http://fridaysketchersblog.blogspot.com/
Denne uken er det Heidi fra Norge (ikke meg Heidi) som har laget skissen. Dette er mitt bidrag!' Jeg har brukt hanglar stempler og malt med distress ink. Restepapir, biletter med Love og sirkel er lagd med coluzzle systemet.

This is my attempt to solve this week challenge. I have used Hanglar stamps which i have painted with distress ink. I have stiched on the paper arond the cirkle! Thank you for visiting my blog!

3 kommentarer:

  1. Hei Heidi! Kjempefint kort!! De hAnglarene er så søte:)
    Jeg kjøper charmsene mine hos Unik Hobby, http://www.unikhobby.no/. Der har de mye fint! Men du finner det sikkert andre steder også:) Så hyggelig at du likte kortet mitt! Ble så glad for kommentaren din!
    Goklem fra Camilla.

    SvarSlett
  2. Wow, gorgeous card, love the papers! The image is so sweet too

    SvarSlett
  3. A very beautiful card...and I adore the h&s images. Thanks for joining us again at FS.
    Carole ;o)

    SvarSlett