søndag 29. mars 2009

Bonusoppgave skissedeilla


Måtte jo prøve meg på oppgaven på den nye utfordringsbloggen og har scrappet en skisse av HegeAL- Morsomt skisse og jeg som prøver å lage ferdig album til mannen min har scrappet cruise bilder. Forrige år fylte mannen min 40 og jeg hadde bestilt cruise for han og meg oslo/ Amsterdam tur retur med Royal caribean cruiseline. Bestefar var barnevakt fra onsdag til lørdag mens vi koste oss på tur. Jeg skal bli ferdig med albumet til 41 års dagen hans i slutten av april og da trenger man noen skisseider av og til :=)
Beklager litt dårlig scanning!

9 kommentarer:

  1. Så koselig, da!! Ser ut som om dere hadde en flott tur!
    Fin side, Heidi!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nyydelig side, denne likte jeg godt!

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  3. uper flot tolkning af skitsen, lækre farver

    SvarSlett
  4. Liker denne siden med Tore og den flotte utsikten! Ser ut som dere hadde en helt fantstisk tur ut i fra denne siden + de andre bildene jeg også har sett fra turen!:)Liker farge kontrastene du har brukt her,Qk-fonten i alfabete og den swirlen er så fin!:) Ser ut som Tore nyter livet her ja!;)

    SvarSlett
  5. Så kjempeflott LO!
    Flotte farger, og flott oppsett.
    Tror jeg må ta meg en tur innom Skissedilla-bloggen snart...:D

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Ramlet ved en tilfeldighet over bloggen din. Så mye fint du har laget :-)
    Håper alt er bra med deg og at våren kommer snart, både til Kløfta og Ørje :-)
    Kommer snart innom her på besøk igjen!
    Ha en fin dag.
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  7. flott skisse med nydelig svirle på!syns skissa ble fin når du snudde den:)

    SvarSlett
  8. Så flott Lo!!:) Kult med den swirlen i høyre hjørne:)

    SvarSlett
  9. Så flott at du lager album til han. Det blir han nok glad for. Hvilket format scrapper du i? Herlig koselig LO. Så kjekt med minner.

    SvarSlett