onsdag 11. februar 2009

Valentinerkort til Sukkersøtt!


***************************Vi er så heldige at vi er faddere til ei lita jente som er født på selveste valentinerdagen. Snakk om å være et kjærlighetsbarn! Jeg har i dag laget et lite kort til henne og det er et kort med yndlingsfargene til frøkena - selvsagt rosa! Jeg har pyntet med blomster og hjerte og Magnoliafiguren er malt med H2o maling. De fine blomstene fikk jeg før jul i en blog candy fra Karis Krok (er på listen blant mine favorittbloggere). Synes selv kortet ble fint med blandingen røfft og søtt (bølgepapp og roser ).


På lørdag skal vi i bursdag til Matilde.Nå gjenstår det bare å finne en pakke!

4 kommentarer:

  1. Helt enig med deg, det var en stilig blanding med røft og søtt!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort til ei lita jente:) Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. Nyyydelig kort du har laget. Så moro at du og bor her oppe. Jeg bor i Skoleveien og jeg skal ha treff her på lørdag. Om du vil komme er det bare å si i fra.

    SvarSlett