søndag 27. juni 2010

Takk for så mange kommentarer!


Jeg er hjemme igjen og snur i døra - det er visst sommerferie. I helgen har vi vært på båttur igjen. Har opplevd litt av hvert og for første gang vært i Hankø. Der var det fint. I morgen tidlig reiser jeg og barna til Harstad og kommer hjem fredag. Så, noen timer i kveld på pakking og betale regninger samt innom bloggen min og takke dere for så mange fine kommentarer og hilsninger. Det er kjempekos og jeg skal blogge og besøke dere det ikke er så travelt.

Vet dere, jeg har fisket og dratt 2 makrell og 4 torsk. Heiv ut fem småfisker som godt kan voske seg større og fetere. Det var kjempemoro. Er ikke så tøff å ta livet av dem enda så det trener jeg litt på. Fisken ble middag til to familier i dag. Namm...... Bilder av måker - tror de har ekstrem god luktesans for de svever veldig nært hver gang vi skal spise noe. Men, fin er de jo og de er jo et symbol på sommer (tror jeg :=)

Jeg har med Promakers, Letraset blokk og noen stempler til Harstad. Vet aldri om man får noe ledig tid? Ha en god uke folkens og så tastes vi :=)

Klem til dere som vil ha en!

5 kommentarer:

  1. God tur til Harstad!
    Håper dere får fint sommervær og kos dere masse!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Morsomt å fiske når man får napp. Kos dere i Harstad. Klem

    SvarSlett
  3. Kos deg masse i ferien :) Så moro med fisketur da. Det er mange år siden jeg har vært på fisketur. Klem :)

    SvarSlett
  4. God tur til Harstad. Ønsker dere alle sammen en opplevelsesrik og flott tur. Jeg kan ikke fiske lenger, synes så synd på fisken!

    SvarSlett
  5. God tur! Kos dere masse :o) Det er morsomt å fiske, hvis man får noe :o)

    Klem :)

    SvarSlett