tirsdag 26. oktober 2010

Prima - build a sketch

I've made my first contribution to Prima "build a sketch" october sketch. I really love Prima flowers and here i've used several flowers instead of the huge flower who was in the sketch (i didn't have a huge Prima flower.). The piceture is from 2003. Jenny is five yaers old here. It's not a good photo but i just remember the situation on the island and we had so much fun picking flowers in the spring sun - it's really worth remembering!!!

Jeg har scrappet et gammel bilde av Jenny. Bildet er tatt på ei øy som heter Steilene. Den ligger like utenfor nesodden i Oslofjorden. Vi var på øya en hel dag. Vi dro dit med en båt som hadde rampe og jeg hadde derfor med en litt mer terrengående el stol - vi var over alt og utforsket. Øya er kjent for sin botanikk - gamle planter som vokser på øya og det var også fugler der på egg. Virkelig spennende. Har mange bilder derifra som skal scrappes - kanskje det kommer en føljetong nå?

Håper alle har det bra. Ikke så verst med meg. Vært hos trollmann kiropraktoren min i dag og han sa jeg kom til å være bra i ryggen igjen på torsdag ellers så måtte jeg ringe og reklamere, he he. Ja, tenker jeg - reklamere på arbeidet eller utgangspunktet??????????????

Klem til alle som trenger en eller som vil ta imot en :=)

9 kommentarer:

  1. For en nydelig LO du har laget, Heidi; herlig Jenny og mange flotte blomster. Stilig med en lille sommerfuglen oppe til venstre på det hvite :-) Flotters !
    Tar gjerne i mot en klem, og sender deg en også, samtidig. Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  2. ÅÅååå, såååå nyyyyydelig LO av Jenny!! Høres ut som en perfekt sommerdag:-)
    Herlig bilde og lekker blomster pynt!!
    Likte veldig god julekortet ditt over også:-)

    Fortsatt god bedring...håper virkelig du er bedre igjen på torsdag!! Tar med meg en klem og sender en i retur til deg Heidi:-) Klem Laila.

    SvarSlett
  3. For en herlig blomsterpynt, passet virkelig til bildet:)
    Skulle også gjerne hatt en slik trollmann....men mins skulle vært osteopat/fysioterapeut/akkupunktør;) he he

    SvarSlett
  4. Ååååå, så vakker denne var. lekkert pyntet med blomster, og Jenny er jo bare så nydleig.

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ, kjempe lekkert! Nydelig pyntet! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. Herremin, dette var utrolig nyyydelig!

    SvarSlett
  7. Så vakker denne LO'en er. Nydelige farger og en nydelig situasjon. Jeg synes bildet er kjempefint, det fanger jo inn en flott situasjon. Meget vellykket i mine øyne! Tar imot klemmen og sender en i retur,- hvis du vil ha den!

    SvarSlett
  8. Herlig bilde av vakker jente! Nyyyyydelig pyntet! Har nevnt denne i innlegget på kortet overfor også, men plutselig litt våken nå så da la jeg inn enda en hilsen jeg! ;) Fantastisk med alle Prima blomstene...den turkise fargen fikk jeg også lyst på og den rose-ranken! ;) Elsker blomster! <3 Sommerfuglene og det rose/lilla panelet var også veldig stilig! :) Nattaklem igjen! ;)

    SvarSlett
  9. Woww this is really stunning Heidi!! Really enjoy watching!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett