lørdag 3. desember 2011

Et julekort til i desember


I really like the digital stamps from Mo. They have so many great stamps. I love this little
angel standing in the snow. This is a christmas card without any journaling on the front. I will stamp christmas greetings inside the card. 

I will join these challenges:
1)DPD 2 http://mosdigitalchallenge.blogspot.com/  - the great outdoors
2)Sukkersøtt - http://sukkersott.blogspot.com/  snøkrystaller og glitter
3) Charisma cardz challenge - seeing spots http://charismacardz.blogspot.com/
Dette er mitt andre bidrag til hjertebodens julekortblogg utfordring.

------------------------------------------------------------------------------------
Dette er det andre kortet med samme motiv som forrige blogg innlegg. Synes Mo har så fantastiske fine stempler og masse fint å velge i. Denne lille engelen er nok en av mine favoritter om dagen. Sitter hjemme og blogger litt jeg. Skulle vært på scrappetreff i dag og møtt mange jeg hadde gledet meg til å møte. Men, så ringte min far i går og sa at han plutselig tok turen til oss fra sørlandet. Er lenge siden han har vært her og jeg måtte bare prioritere familien og han - valget var vanskelig og enkelt på samme tid.

I morgen er det 2. søndag i advent og skal si at tiden flyr! Må begynne å strukturere meg litt mer før jul og sette opp prioriteringslister slik at jeg rekker det jeg skal gjøre:)
Håper dere alle har det bra.

14 kommentarer:

  1. Kortet ditt ble bare lekkert Heidi!! Samme med posekortet i forrige innlegg også:-) Super fint fargelagt begge motivene!!!!
    Huff, leste innlegget om uvelkommen gjest på soverommet:-)....jeg hadde dødd!!! Håper det ikke kommer flere.
    Besøk fra sørlandet er greit:-)
    Ha en fin familie helg!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Åh, det er så flott dette kortet her Heidi! Det ble knall med prikkete ark, og helt enig, det motivet er FLOTT!

    Skulle vært på treffet jeg og, men så var det en del jeg måtte få unna her hjemme, pluss en lei hoste jeg ikke har lyst å smitte noen med. Og nå sitter jeg og småangrer, for jeg er sikker på at de storkoser seg :) Ja, ja, det kommer vel andre sjanser.

    Kos deg med pappabesøk, og ha en strålende helg!

    Klem, Yvonne
    Og tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!

    SvarSlett
  3. Ååååå nok et lekkert julekort fra deg, Heidi:0) Flotte farger, liker godt lykten og oppsettet på kortet.
    Takk for nok et supert bidrag hos Sukkersøtt, lykke til!
    Klem, Nancy;0)

    SvarSlett
  4. Herlig kort Heidi!
    Jeg er også helt forelsket i Mo's herlige stempler og er helt i gammelnisse-transe etter å ha brukt den supre dvergen ;)
    Håper du får en herlig advends helg med riktig besøk, ikke musebesøk!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken også :)
    Masse klemmer fra Jill

    SvarSlett
  5. Herlig flott julekort både dette og det under her.
    god helg
    klem :)

    SvarSlett
  6. Jeg kommer neste gang! Og Gleder meg allerede!!
    Skal bli så koselig, men sist var jeg nesten nødt å få skikk på syke unger før jeg skulle på jobb... Hoste, snørr og feber, vondt her og der...alt på en gang...Måtte det snart bli vår og sommer hihi!
    Fikk ikke sagt i fra til noen siden jeg ikke har nummeret til noen, men men regner med at det går bra likevel og håper jeg ikke får sparken ;)
    klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint julekort, og aldeles nydelig motiv.
    Håper du har kost deg masse med pappabesøk i dag, selv om du var savnet på julescrapp hos Hege.
    Klem,Janne

    SvarSlett
  8. Nydelig kort! Kjempelekkert pyntet, og så fine farger og herlig motiv. :) Elsker swirlsene og lykta. :)

    SvarSlett
  9. Helt nydelig kort! Og den lille englejenta er jo så skjønn! :)

    SvarSlett
  10. kjempe flott Julekort Heidi, og det kortet i forige innlegg og : nyyyydelig :D
    kjempe enig at det var et super søtt digi motiv, og passer til mange forskjelige :D
    go klem

    SvarSlett
  11. Hei min venn! Du var savnet igår!! Men skjønner jo at familien må prioriteres, så klart! :) Herlig kort du har laget her og nydelig engel fra Mo du har brukt! :) Elsker det med med stempler og fargelegging at sammen motiv kan bli så ulikt, og til og med fra samme person, som på kortet i innlegget under og det i dette innlegget! Begge nydelige og likevel så ulike! <3 Ønsker deg en fin 2 søndag i advents kveld. Klem

    SvarSlett
  12. This is really beautiful Heidi!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  13. Beautiful card, I really love this image :) One of my favourites. Great colours, layout and design - it looks stunning!

    Thanks so much for playing at Charisma Cardz this week,

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett
  14. Nydelig julekort, det stempelet er så fint. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, lykke til!

    SvarSlett