fredag 16. desember 2011

Last minute xmas make

Tomorrow i have to send my christmas lettersall around Norway and today it's time to count the recivers and the cards i have made. And, i had a lack of one card and i had to made one more card and here it is!

I will join the Charisma cards challenge with my card.   http://charismacardz.blogspot.com/
----------------------------------------------------------------------------------------
Er det ikke rart at man faktisk aldri blir helt ferdig med juleposten til jul! Jeg har hatt litt problemer med å løse kabalen hvem som får hva og da skjer det at man fakisk i siste liten setter seg ned og lager et nytt kort eller gjør ferdig et kort man har begynt på men ikke fullført. I morgen skal alt sendes avgåre og det blir godt.

Håper dere har det bra der ute i Bloglandia. Jeg har det ganske så bra. Blir vel ikke helt ferdig slik jeg alltid tenker jeg skal men det blir jul fordet og jeg har fire slag kaker i boks og det er bedre enn ingen slags kaker. Gaver er handlet inn og i kveld skal jeg kose meg med å skrive de siste julekortene. Det er planen min.
Har vært i Sverige og handlet inn mat til julen og da vi kom hjem oppdaget vi at vi hadde smuglet for første gang med to kilo mer kjøtt enn det vi hadde lov til å ta med oss. Jammen bra jeg ikke visste det på grensen ellers hadde jeg vel fått et nervøst latterutbrudd ved synes av en toller. Men, det gikk bra. Vi har ikke handlet hverken røyk eller alkohol - men Pepsi Max og Cola ble det noen pakker av:)

Gleder meg til jul og gleder meg til å scrapper mer i dagene som kommer (kanskje helst i romjula). Jeg har vært utrolig sliten og har hatt høyt blodtrykk en lang stund og non stop hodepine. Men, har trappet opp medisiner og nå har det verste trykket i hodet gitt seg og nå er det bare å komme seg fysisk og mentalt igjen. Det går rette veien altså! Bra!!!! Jenny er i kirka og spiller jula inn som solist på trompeten i dag. Skulle gjerne vært der men ble hjemme med Leon og blogger dette innlegget samt har laget mat til de andre kommer hjem samt har skrevet noen julekort. Godt vi damer er god til multitasking:)
Takk for at du leste dette og takk for mange koselige tilbakemeldigner på bloggen min - det betyr mye for meg å ha slike venner og bloggevenner. Klem til dere alle

10 kommentarer:

  1. Det var et helt nydelig julekort Heidi :)
    Så fint med det helt brune mot det røde,-vakkert!
    Så godt å høre at det går litt bedre med deg og at hodet er litt lettere :)
    Fire slag kaker høres flott ut synes jeg! For det er det jeg også har ;)
    Jeg har nå fire netter igjen før det er jul her hos meg, da skal jeg kose meg,-lese, spise, scrappe og drikke gløgg i stor stil og gleder meg minst like mye som barna til jul :)
    Ønsker deg en herlig julefeiring og et godt nytt år. Så sees vi i januar!
    Masse varme juleklemmer til deg fra Jill

    SvarSlett
  2. Hei. Håper det er bra med deg. Dette var et nydelig julekort, med herlig motiv!:)) liker godt juletreet. god helg! Klem.

    SvarSlett
  3. This is a lovely Christmas card! Thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

    SvarSlett
  4. Godt å høre at du kvikner til igjen, hodepine er ikke mye behagelig å ha.
    Kjempefint kort med herlig motiv og flotte farger. Blir aldri ferdig jeg heller, har noen gamle tanter som ikke skjønner seg på Tilda og andre søte figurer, må lage noen kort i dag uten sånne motiver.
    Ha en fin helg.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Godt å høre att formen er bedere :-) Nydekig julekort :-) Blir lett litt i siste liten prosjekter ja ;-) En som har blitt glemt,eller ett kort til en du skal i juleselskap til...eller....;-) kjenner til det :-)Så flink du er som har bakt fire slag kaker. Her blir det bare to, men så får jeg to av mamma også....å vips så er det fire slag her også :-)
    Ha en flott førjuls helg :-)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort! Du er en racer på julekort, og kort generellt. De er så fine! :)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig kort, så flott oppsett og fin balanse mellom det store tekstfeltet, og bildemotivet. :)
    Lekre farger og stil. :)

    SvarSlett
  8. Beautiful and unusual color combo. Lovely card. Merry Christmas and thank you for joining us this week at Charisma. Good Luck!

    SvarSlett
  9. this is so cute, love how you have him sitting on the fence.Merry christmas and goodluck at charisma

    SvarSlett
  10. your card is very cute, can you say me, where you have bought this cute image?
    I wish you good times all the way long, hugs, patty

    SvarSlett