søndag 25. desember 2011

Fortsatt god jul alle sammen!

Da er det første juledag og i dag har vi alle sovet litt ekstra og tatt livet med ro. Ungene leker med lekene sine, dvs at Leon har bygget Lego og Jenny spiller på gitaren hun fikk i går. Jeg gikk en tur på loftet for å blogge noe jeg lagde et par dager før jul samt så må jeg kikke på litt scrappesaker som jeg fikk til jul. Far sitter nede og surfer på Internett. En veldig rolig dag.
Dagen i går var veldig hyggelig. Vi sto opp i 9 tiden og kikket litt på tv samt spiste en koselig frokost sammen. Tore måtte jobbe et par timer og da gikk jeg og Leon ut og luftet vettet vårt i den fine vintersola. Så var det kirken og spilling i kirken - veldig koselig det også og hører liksom med til jula. Maten - pinnekjøtt, kålrotstappe, medisterkaker og poteter ble veldig vellykket og vi spiste godt og lenge. Hele familien så på "Jul i blåfjell" sammen og etter det var det pakkeutdeling etterfulgt av dessert. Koselig og veldig rolig med bare oss fire her hjemme. Håper alle dere andre også har hatt en fin feiring.

Tilbake til dørskiltet: Etter å ha laget masse kort, scrappekalendere og annet var det på tide å lage noe til seg selv. 3ndy papir har en utfordring hvor man skal lage noe annet enn kort men med juletema så jeg fant ut at jeg ville bruke en papirrest fra dem og lage et koselig dørskilt til soverommet til meg og Tore. Jeg synes jeg var litt romantisk da jeg lagde det men mannen bare smilte av hele påfunnet og har egentlig ikke sagt så mye. Men henger på døra vår, det gjør det!

Jeg vil være med i disse utfordringene med dørskiltet mitt:
1)3ndy papir - alt annet enn kort i julestil
2) Picture and scrap - snøkrystaller

Fortsatt god jul alle sammen! 

7 kommentarer:

  1. Så flott skiltet ditt ble, Heidi!
    Ønsker deg og dine en fortsatt god jul!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. That looks really beautiful Heidi! Have a great X-mas!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  3. Deilig med en sånn gjøre ingenting dag. Det har vi også hatt. Og i morgen tror jeg kanskje jeg må finne fram noen tusjer og fargelegge litt.
    Ha en fortsatt God Jul.

    Klem :o)

    Glemmer jo nesten å si at dør-hjertet ditt er kjempefint

    SvarSlett
  4. Det er godt å bare kose seg :)
    Vi har hatt samme aktivitetene på gang her, bare sofaslabberas, spising og brettspill.
    Fortsatt god jul til dere.
    Juleklem Sissel

    SvarSlett
  5. Kjempesøtt dørskilt, Heidi :-)
    Håper dere har en fortsatt god og fin romjul !
    Klem
    T.

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig dørskilt. Fint å kunne kose seg litt i julen. Håper det er litt mindre feber hos dere nå. God romjulstid. Klem fra Kirsten.

    SvarSlett
  7. Et nydelig dørskilt, Heidi :)
    Engelen er jo så fin...et nydelig gammelt 3ndyark :D
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos 3ndypapir!!
    Klem, Wenche :)

    SvarSlett