onsdag 5. november 2008

Not always perfect - utfordring scrappemainia

Jeg fant en spennede utfordring hos Scrappemainia hvor vi skulle scrappe vintage stilen uten å bruke stempelputer og mørke kantene. Men, vi skulle bruke noe gammel på siden vår og jeg har da klippet en bit av en gammel liten heklet duk og har plassert den over bildet.

"Not alays perfect" er en tittel som stemmer. Det hender jeg tar bilder av alt annet enn solskinnsdager. For noen ganger er det umulig at alle er blide, søte og snille på bildene. Jeg liker å scrappe hverdagen derfor sider jeg ja takk til rom for følelser. På dette bildet er det jammen ikke godt å huske om Leon bare er sinna eller kanskje Jenny har plaget han med noe. I hvertfall hyler han for full hals mens Jenny smiler og ser både søt og uskyldig ut. Synes det var et øyeblikk verdt og scrappe og er fornøyd med resultatet. Jeg har brukt hvit maling på bølgepapp, laget hekleblomster av bånd, brukt knapper, tittelen er rubons og jeg har brukt en bilett og heklet blondebrikke. har brukt tre tper mønsterark. Alle var rester etter andre prosjekter. Ja, noe mere var det vel ikke å si om den saken.

Not always perfect er kanskje tittelen for dagen i dag også. Ikke helt i form. Har hatt vondt i nyrebekkenet hele natten igjennom og de to forrige dagene også. Men, i natt var det definitivt verst og søvnen ble ikke god. Skal på Riksen senere denne måneder og ta prøver og sjekke opp nyrefunkjsonen. Godt å ha medisinsk ekspertise i nærheten ;=)

9 kommentarer:

  1. Flott LO!!! Herlig historie - og et supert bilde!!!:)

    SvarSlett
  2. Hærlig bilde, og et viktig øyeblikk dette også! For det er ikke bare solskinn og hygge alle dager:-)
    stilig! klem

    SvarSlett
  3. Sant oppgaven var kjepegøy? Jeg storkoste meg, men sannelig var det vanskelig å holde hendene unna stempelputa. LOen din ble kjempeflott, og digger tittelen. Livet er jo langt fra perfekt, og derfor burde man jo faktisk scrappe de små nedturene også.

    Ha en flott dag.

    Heidi fra ScrappeMania

    SvarSlett
  4. Hei Heidi.
    Takk for sist, forresten! Det var så koselig å hilse på deg på treffet i Ski! :)
    Du lager aldeles nyyydelige LO'er og kort!

    Ha en fin tordag!
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  5. Lykke til på riksen og gode klemmer fra meg.
    Utrolig flott det bildet av tørkesnoren din!!!
    Jeg oxo liker at de bilder av de ikke helt perfekte øyeblikkene, livet er egentlig alt annet enn solskinn :-0
    Herlig oppgave da!
    Skal prøve meg litt med PS med bildene mine, kanskje jeg må ta kontakt hvis jeg står fast..

    SvarSlett
  6. Kjempeflott LO! :)Lykke til å Riksen.

    SvarSlett
  7. Likte den LO'en veldig godt. Både pynt og ikke minst bildet. Dessuten er temaet midt i blinken i dette livet ;)

    Lykke til med Riksen og med å få orden på de indre delene;)

    Klem

    SvarSlett
  8. Flott skisse i vintage stil.Nydelig bilde også:-)

    SvarSlett
  9. Hei Heidi! Så nydelig side! Liker hvordan du kombinerer vintage med mer "trendy" elementer som Sassafrass ark osv. Skikkelig kult! Takk for at du ble med på utf vår :o)

    SvarSlett