søndag 3. oktober 2010

Majas blog candy!

Da var det søndag allerede og det er høstferie. Ute regner det og Petter Pus er fortsatt borte (3 døgn). Jeg har laget 100 flyers og skal nå ut i regnet og legge flyers i postkasser i nabolaget - han er helt sikkert låst inn i en eller annen bod eller garagsje. Petter har det med å komme i trøbbel på denne måten :=(

Men, Maja i Sverige har en helt fantastisk blogcandy og den bør du ta en titt på. Jeg har vært inne og kikket i bloggen hennes og hun lager fantastiske kort!!! Virkelig verdt et besøk. Har ikke klart å bli følger av bloggen hennes men har lagt henne til i blogrullen min. Klarer ikke å bli følger av noens blog fortiden for når jeg trykker på "følg" så kommer min datters blog og bilde av Jenny opp og da er det hun som blir følger og ikke jeg. Skjønner ikke hvordan det kan skje når det er jeg som er innlogget på min blog og det er jeg som trykker følg!
Er det noen der ute som har en forklaring på problemet og en løsning på mysteriet???

Men over til Majas blogcandy igjen! Besøk henne her http://majamelon.blogspot.com/ og delta du også!!!!

Ha en fin søndag. Vi skal ha fårikål til middag forresten, nam nam!!!
:=)

5 kommentarer:

  1. TAck snälla för dina goa ord =) så roligt att du vill vara med i utlottningen!

    ha en fin dag!
    KRam

    SvarSlett
  2. Fin Candy ja! :) Håper Petter snart finner veien hjem igjen! God tur ut i regnet, håper det bærer frukter! Klem

    SvarSlett
  3. Dette var en lekker candy, den må jeg inn og se på. Her er akkurat fårikålen fortært, perfekt middag på en søndag!
    Håper pusen din snart dukker opp igjen da, ekkelt å gå sånn og vente og ikke vite hva som har skjedd.
    Ha en fin kveld og en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Lykke til med oppsporingen av pus!Er så leit når de bare forsvinner!Fårikål hørtes ut som snadder,luktet sau oppe på kjøkkenet til Nabben i dag og!
    Sees på neste treff!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Lykke til med å finne igjen pus. Ha en fin helg og høstferie. klem

    SvarSlett