tirsdag 22. februar 2011

Passion for Promarkers #88


Da var det en ny uke og en ny utfordring hos Passion for Promarkers (http://promarkerchallenge.blogspot.com/).
Denne uken er temaet "one for the boys" og vi vil veldig gjerne se guttekort i alle varianter og som er fargelagt med Promarkers.

Premien denne uken er sponset av Angel Crafts hvor man kan vinne et gavekort på 10 pund. Du kan besøke Angel Crafts her : http://www.angelcrafts.biz/

I morgen skal jeg på Rikshospitalet og ta røntgen og snakke med legen. Grugleder meg faktisk litt. Er liksom litt redd inni meg for at de skal si at dette her er ikke så bra som vi hadde håpet eller at de sier at noe er feil. Men på den andre siden - hvis alt ser bra ut så får jeg kanskje lov til å begynne å trene med fysioterapeut og kan sette meg mål som jeg jobber mot for å komme tilbake i form der jeg var. Så, det hele koker ned til at jeg må vente å se hva som skjer i morgen. Må få Rikshospitalet til å sjekke det ene låret mitt hvor jeg har fått 5 jernsprøyter satt. Det er bare så vondt i det låret og smertene går ned mot kneet og opp mot hofta og så har vi den svære kulen nedi muskelen i låret - og akkurat nå har jeg ikke så lyst på en betent absess eller lignende. Regner med at Riksen finner ut av det. Så håpe jeg smertene i låret gir seg litt for de har slått meg litt ut den siste uken. Vondt å sitte og vondt å ligge og da blir jeg sliten.

Ellers har jeg det bare bra. Det er vinterferie og jeg og ungene koser oss og står ikke tidlig opp nei. Ungene har laget campingplass på Jenny sitt rom og på Leon sitt rom er det Lego over hele gulvet  - en hel Lego verden med flyplass, fly, båter, hus og mennesker. Jeg komme ikke inn på noen av rommene men jeg står i døra og ser på alt det fine de har laget:=) Jeg har ikke fått laget så mye men tror det er fordi jeg ikke har vært i form. I går kveld laget jeg et kort til min tante som fyller 60 år og det kortet var på bestilling fra min far. Så, det skal legges ut i neste innlegg - har tatt bilder av det i dag.

Håper dere andre koser dere med vinterferie eller uten vinterferie.

11 kommentarer:

  1. Knall flott gutte kort :-) Liker veldig godt fargene i dette korte :-)Flott pynting :-) Å den kalenderen er bare så stilig :-) Kos deg videre :-) Krysser fingerene for att legen blir fornøyd slik att du kan begynne å trene:-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg
    Du vil ikk ebli med meg en tur til Sørumsand på torsdag på dagen å scrappe litt med mulighet for å shoppe hos Papir i Hjertet og hente sakene på treffet?
    Vet at Randa og kommer på treffet ser du og vi blir en 5-6 stk som skal kose oss litt mens ungene er i bhg.

    Lekkert kort du har laget her og Heidi. Me like!! Og du er så flink med promarkerene.
    Gleder meg til å se stemplene du har bestilt og håper at jeg kan få trykke litt hos deg...

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, jeg kunne ha veldig lyst på tur med deg på torsdag!!! Kan vi ikke ringes, Renate! Klart du skal få trykke opp - vi må dele på godsakene våre :=)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kort du har laget, Heidi. Det ble tøft og flott, nydelige farger. Håper du får klarsignal til å begynne å trene. Blir så spennende imorgen. Snakkes.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort i såå fine farger, Heidi !
    Nydeig fargelagt, og herlige papir og motiv :-)
    Imponert over hva du får til, på tross av situasjonen..
    Ønsker deg lykke til i morgen, håper inderlig de er fornøyd, så du kan begynne med opptrening, og jeg håper også at de finner ut av årsaken til smertene dine, slik at de kan få fjernet dem.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  6. Ønsker deg masse lykke til på Riksen imorgen Heidi!! Og at det ordner seg med den vonde foten...søvn er medisin i seg selv:-)
    Et nyydelig guttekort i herlige farger!!
    Stilig kalender stempel og flott fargelagt det fine motivet:-)

    Ha en fin vinterferie alle sammen!
    Her er det snowboard i Trysil på minstemann i huset og besøk i morgen:-) Kanskje en Kongsvinger/ Sverige tur denne uka også.
    Snakkes:-) Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Hei på deg. Da jeg så dette kortet første gang inne på Yahoo, falt jeg pladask. Fargekombinasjonendin var utrolig herlig og gjorde motivet ekstra flott. Og resten av kortet er også så flott til gutta.
    Jeg skal tenke på deg i morgen, og krysse fingrene for at legene sier at alt er bedre enn de hadde ventet seg.
    Stooor klem fra meg :o)

    SvarSlett
  8. Et skikkelig guttekort i tøffe og kule farger. Tøft datostempel. Lykke til på Riksen.

    SvarSlett
  9. super flot kort, lækker farvelægning og farver du har brugt. jeg håber det gik godt på hospitalet
    knus Pia

    SvarSlett
  10. Hei!
    Håper det var positive ting å høre på sykehuset!:)
    Deilig med vinterferie, Lego over hele stua her også. Koselig da!
    Du er skikkelig god på guttekort, flott farget!:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Hi Heidi, what a gorgeous card. I love the image you've used and your papers are perfect. Hugs, Denise x

    SvarSlett